Gerdab.IR | گرداب

دفاع از اسرائیل با کلیپس

تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۰

کمپینی در اینترنت با هدف دفاع از رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی به راه افتاده است که هدف از آن دفاع از این رژیم در برابر انقلاب‌های عربی است.

به گزارش گرداب به نقل از جهان، بر بالای صفحه اینترنتی این کمپین تصویر جوانان عربی نقش بسته است که گویا سنگ‌های خود را به سمت فلسطین اشغالی پرتاب می‌کنند. بین این جوانان و نقشه فلسطین اشغالی نوشته شده است: از صلح در خاورمیانه حفاظت کنید!
 
در توضیحات این صفحه اینترنتی که لینک آن در بسیاری از سایت‌های مهم خبری آورده شده است، تصریح شده که اعتراضات خیابانی در بسیاری از کشورهای خاورمیانه از یمن گرفته تا بحرین و حتی ایران (!) به راه افتاده‌اند. این اعتراضات می‌تواند خطرات فاجعه‌باری برای اسرائیل و ثبات کل منطقه داشته باشد!

در این کمپین تصریح شده است که اسرائیل اکنون بیش از هر زمان دیگری به همیاری دوستان خود نیاز دارد و از دوستان رژیم صهیونیستی خواسته شده است تا با قرار دادن آدرس خود در سایت، کلیپسی دریافت کنند که دارای عکس پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در کنار هم است!

از طرفداران اسرائیل خواسته شده است تا با نصب این کلیپس‌ها روی لباس‌های خود همبستگی خود را با رژیم صهیونیستی ابراز دارند.

بدیهی است این‌گونه اعمال بیش از آنکه نشان‌دهنده همبستگی مردم آمریکا با رژیم صهیونیستی باشد، ناشی از ترس این رژیم از موج بیداری اسلامی در منطقه است که فراگیری آن هر روز بیشتر می‌شود.