Gerdab.IR | گرداب

می دانید تاخیر در برخورد، از خود جرم خطرناک تر است؟

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۰

اهانت به مقدسات و اصول و ارزش های دینی، توهین و فحاشی به معصومین و اعتقادات اسلامی، گردآوری و انتشار محتوای ضد اخلاقی و ضد دینی...حکم اعدام ندارند؟! این ها چه کم دارند از "قتل نفس" که مجازاتش "اعدام" است.

گرداب- مطلب ارسالی کانون وبلاگ‌نویسان فتح- چند خانواده تباه شدند؟ چند خانواده دیگر باید تباه شوند؟ چند انسان تباه شدند؟ چند انسان دیگر باید تباه شوند؟ چند دختر و پسر معصوم تباه شدند؟ چند دختر و پسر معصوم دیگر باید تباه شوند؟ چند صورت معصوم سوخته است؟ چند صورت معصوم دیگر باید بسوزد؟

شنیده ایم دولت متهم کانادا، دولتی که خود یکی از بزرگترین متهمان نقض حقوق بشر است و اقداماتش در نسل کشی و تغییر نسل بومیان کانادا مثنوی هفتاد مَن است، فشار دیپلماتیک آورده، موج رسانه ای راه انداخته، امضای دانشجوی شریف آورده و شما کم آورده اید! در مقابل چند دانشجوی شریف که شرافت ندارند، در مقابل دولت متهم کانادا یکی از بزرگترین متهمان نقض حقوق بشر در مقابل موج رسانه ای شان؛ افسوس! چند بار توهین و فحاشی به معصومین‌علیهم‌السلام در سایتهاشان دیدیم و شنیدیم؟ چند بار دیگر توهین و فحاشی به معصومین علیهم‌السلام باید در سایت هاشان ببینیم و بشنویم؟

کافی نیست؟!! می خواهید با لحن حقوق بشری بگویم چگونه خانواده هایی تباه شدند؟ چگونه فرزندان معصوم ایران تباه شدند؟ اما آن ها با لحن حقوق بشری می گویند این ها خیلی هم عادی است، جرم نیست و امیدواریم با دفاعیات مستدل ما در دادگاه حکم برائت برای سعید ملک پور صادر شود! متاسفم برای شما، من این لحن را نمی شناسم، نمی خواهم بشناسم و هرگز قبول هم نخواهم کرد.
 
قبول نخواهم کرد. این ها: "اهانت به مقدسات و اصول و ارزش های دینی، توهین و فحاشی به معصومینعلیهم السلام و اعتقادات اسلامی، گردآوری و انتشار محتوای ضد اخلاقی و ضد دینی خارجی، گردآوری، تولید و انتشار محتوای ضد اخلاقی و ضد دینی ایرانی (به زبان فارسی)، آموزش مسائل غیر اخلاقی و غیر رسمی، تولید و انتشار محتوای روابط نامتعارف جنسی مانند روابط جنسی با محارم، ضربدری، همجنس‌گرایی، فتیشیسم و ...  تحریک جوانان در مسائل جنسی و عضوگیری از آنان برای ایجاد گروه‌های اینترنتی، تهیه و انتشار تصاویر تجاوز به عنف و زورگیری از دختران و بانوان ایرانی و انتشار تصاویر برهنه دختران و بانوان ایرانی از طریق دوربین مخفی و هک وب‌کم" حکم اعدام ندارند، این ها چه کم دارند از "قتل نفس" که مجازاتش "اعدام" است، این ها هم زندگی را تباه می کنند، به آخر می رسانند، مرده می سازند از انسان زنده، جامعه ای را قتل عام می کنند و چه خانواده هایی را تباه.

بس است کم آوردن؛ کمی هم ایستاده بمانید، کمی هم ایستاده بنگرید، نکند برای سعید هم مانند سارا وثیقه بگذارند، آن طرف آب ها برود و در مصاحبه با رسانه هاشان بگوید به دلیل افسردگی قادر به حضور در دادگاه نیست! خواستم رو راست بگویم مبادا خود را فریب دهید، شما در مقابل موج توخالی به اصطلاح حقوق بشری کم آوردید! وگرنه امید ما به وعده حق بوده، هست و خواهد بود؛ «وَ مَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزاؤُهُ جَهَنَّمُ خالِداً فِیها وَ غَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ عَذاباً عَظِیماً؛ و هر كسى فرد با ایمانى را از روى عمد به قتل برساند مجازات او دوزخ است كه جاودانه در آن مى ماند و خداوند بر او غضب مى كند و از رحمتش او را دور مى سازد و عذاب عظیمى براى او آماده ساخته است.» (سوره نساء آیه 93 )

این ها چه کم دارند از "قتل نفس" که مجازاتش "اعدام" است؟  این ها هم زندگی را تباه می کنند، به آخر می رسانند، مرده می سازند از انسان زنده، جامعه ای را قتل عام می کنند و چه خانواده هایی را تباه. این یک آزمون است برای شما و نتیجه اش الگو می شود برای خیلی ها. خیلی چیزها را هم حیا اجازه نمی دهد بگوییم، خودتان حدس بزنید.

بگذار تیغ تیز فیلترینگ تن ما را هم بنوازد، آن بِه از این ننگ؛ فکر همه جایش را کرده اید؟ می دانید انفعال در برخورد، از خود جرم خطرناک تر است؟

کانون وبلاگ‌نویسان فتح