Gerdab.IR | گرداب

هويت هكر ادعايی بی‌بی‌سی و صدای آمريكا فاش شد + فیلم

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۰

هويت فردي كه تلويزيون فارسي بي‌بي‌سي و صداي آمريكا از او به عنوان هكر سايت وزارت خارجه كشورمان تعبير كرده بودند افشا شد.

به گزارش گرداب، يك منبع آگاه در این باره اعلام كرد‌: «فرد مصاحبه شونده در تلويزيونهاي مورد اشاره كه سعي كرده بودند از طريق صدا، هويتش را پنهان کنند حنيف مزروعي بوده است‌.»

اين دو شبكه مدعي شده اند يكي از سايت هاي فرعي  وابسته به وزارت خارجه كشورمان هک شده است و بنا به گفته خود آنها برجسته ترين دستاورد اين عمليات عظيم رايانه‌اي (!) دسترسي به بخشي از داده هاي آشكار كنسولي تعدادي از افراد عمدتاً غير ايراني  بوده است(!)

به‌دنبال اين عمليات، شبكه هاي ضد ايراني و در رأس آنها بي‌بي‌سي فارسی و صداي آمريكا گفتگوهايي با يكي از عوامل هك كننده انجام داده و با دستكاري صداي فرد مصاحبه شونده و پوشاندن چهره اش سعي كردند هويت او افشا نشود.

حنيف مزروعي سردبير سايت ارگان به حزب منحله مشاركت است و در دوران اصلاحات نيز در روزنامه هاي زنجيره اي دوم خردادي فعاليت مي كرد.

وي فرزند رجبعلي مزروعي‌، نماينده هتاك مشاركتي مجلس ششم و رئيس انجمن به اصطلاح صنفي روزنامه نگاران آن دورده است. از جمله هتاكي‌هاي مزروعي به مردم اين جمله معروف است كه ‌مردم ايران براي دريافت هر چيز رايگان بلافاصله صف مي كشند، حتي اگر مرگ موش باشد.

 اين پدر و پسر پس از فرار از ايران از كشور بلژيك پناهندگي گرفته اند‌. اين در حالي است كه رجبعلي پيش‌تر اعتراف كرده است كه از طريق سرمايه گذاري اقتصادي سنگيني در بلژيك‌، توانسته از آن كشور اقامت دريافت کند. اين دو نفر اخيراً‌ به پاي ثابت شبكه هاي ضد ايراني و ضد انقلابي تبديل شده اند. علاوه بر آن پس از انحلال حزب مشاركت‌، سايت وابسته به آن را از اروپا به روز کرده و همچنين به نام اين حزب و سازمان منحله مجاهدين انقلاب بيانيه صادر مي كنند.


منبع: باشگاه خبرنگاران