Gerdab.IR | گرداب

اتحاد دو گروه معروف هكري براي افشاي اطلاعات دولت آمريكا

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۰

دو گروه هكري ANONYMOUS و LULZSEC قصد دارند با همكاري و اتحاد با يكديگر اسرار محرمانه دولتي كاخ سفيد و ديگر كشورهاي غربي را افشا كنند.

به گزارش گرداب به نقل از بتانيوز، ANONYMOUS به علت انجام حملات موفق به سايت هاي سازمان سيا، پنتاگون و چند شركت تجاري شهرت يافته و LULZSEC هم گروه هكري است كه اعضاي آن مي گويند براي تفريح و سرگرمي و نشان دادن صعف هاي امنيتي سايت هاي ديگر به آنها حمله مي كنند.

حال اين دو گروه مي خواهند با بهره گيري از تخصص و توان اعضاي يكديگر تمامي اسناد و اطلاعات محرمانه دولتي قابل سرقت را از طريق اينترنت افشا كرده و به دست آورند.

LULZSEC كه معمولاً حملات موفق DENIAL OF SERVICE را پايه‌ريزي مي كند از ديگر افراد همفكري كه توان و تخصص كافي دارند خواسته است تا به اين گروه ملحق شوند.
افشاي فساد، مبارزه با تبعيض و نژادپرستي و مقابله با نقض حريم شخصي كاربران اينترنت هدف ديگر اين دو گروه از اين اتحاد اعلام شده است. هدف اصلي اين گروه سرقت اسناد دولتي و دفاعي و نظامي و همين طور اسناد بانكي اعلام شده است.

 اولين هدف اين حمله سازمان مقابله با جرائم سازمان يافته انگليس موسوم به SOCA بود كه سايت آن براي مدتي از دسترس خارج شد، اما مديران اين سازمان مي گويند هيچ اطلاعاتي به سرقت نرفته است.

اين دو گروه هكري مي خواهند در آينده اهداف متعددي را مورد حمله قرار دهند و مدعي شده اند اجراي حملات DOS ساده ترين و پيش پاافتاده ترين روشي خواهد بود كه مورد توجه آنان قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس