Gerdab.IR | گرداب

پرونده‌ای برای "من و تو"

تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۰

سایت تبیان در ویژه نامه‌ای شبکه‌ ماهواره‌ای "من و تو"، اهداف پشت پرده و تاثیر برنامه‌های آن بر خانواده‌ها را مورد واکاوی قرار داده است.

به گزارش گرداب، چند سالی است که شبکه های ماهواره ای فارسی زبان تلاش های خود را برای جلب نظر مخاطبان ایرانی داخل کشور مضاعف کرده اند.  تهیه سریال های ایرانی، دوبله سریال های خارجی (که امکان پخش آنها در داخل وجود ندارد)، پخش برنامه های آشپزی و حتی برنامه های مستند در شبکه‌های ماهواره‌ای مانند من و تو بخشی از این تلاش‌ها است.

"من و تو"، شبکه‌ای تلویزیونی متعلق به شرکت "شبکه تلویزیونی مرجان" است  که برنامه‌های خود را از کپیتال استودیوی شهر لندن پخش می‌کند.

این شبکه در 6 آبان 1389 (28 اکتبر 2010) در همسایگی تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی و با همکاری برخی عوامل آن، در لندن پا به عرصه وجود گذاشت.

سایت اطلاع رسانی تبیان به منظور آشنایی بیشتر هموطنان با این شبكه و اهداف پشت پرده برنامه‌های آن این ویژه نامه را تهیه و روی سایت خود قرار داده است.

پیش از این نیز پایگاه اطلاع رسانی تبیان در ویژه نامه‌ای مشابه شبکه ماهواره‌ای فارسی وان را مورد بررسی قرار داده بود که با استقبال کاربران مواجه شد.

با مطالعه‌ این ویژه نامه، "من و تو" را بیشتر بشناسید.