Gerdab.IR | گرداب

آمريكا و اسرائيل، عاملين ترور در ايران

تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۰

خبرگزاري "المنار" در گزارشي با اشاره به ترور شخصيت هاي علمي و دانشمندان هسته اي ايران، آمريكا و اسرائيل را عاملين اصلي اقدامات تروريستي در اين كشور دانست.

به گزارش گرداب، در گزارش خبرگزاری المنار آمده است: دشمني ديرينه آمريكا و اسرائيل با ايران و تلاش‌هاي فراوان آنها براي ايجاد اخلال در برنامه هسته اي ايران همواره به شكل‌هاي گوناگون براي همگان به اثبات رسيده است.

تحريم هاي طولاني و سنگين، كمك به مخالفان داخلي و خارجي و اختصاص بودجه هنگفت براي فتنه انگيزي و تضعیف نظام حاكم در ايران از جمله روش‌هاي غرب براي فشار بر اين كشور محسوب مي شود.

بمب گذاري در اماكن عمومي و ترور شخصيت هاي برجسته علمي نيز از جمله ماموريت هاي "سيا" و "موساد" در جهت سنگ‌اندازي در برابر ادامه فعاليت هسته اي ايران است.

طي چند سال اخير چندين تن از دانشمندان و اساتيد هسته‌اي ايران به وسیله عوامل دست نشانده آمريكا يا اسرائيل ترور شدند، با اين هدف كه ايجاد رعب و وحشت مي‌تواند سران ايراني را از ادامه غني سازي اورانيوم و پيشرفت برنامه هسته اي خود منصرف كند.

در انتهاي اين گزارش آمده است: هويت بزرگترين حامي تروريسم در جهان به سادگي قابل تشخيص است. اسناد معتبر بين‌المللي مملو از مدارك همكاري آمريكا و اسرائيل با گروه‌هاي تروريستي و حمايت از آنها است و عامل ترور دانشمندان هسته‌اي ايران را نيز بايد بزرگترين دشمنان ايران يعني "واشنگتن" و "تل آويو" دانست.

منبع: باشگاه خبرنگاران