Gerdab.IR | گرداب

خشم العربيه از نفوذ ايران در منطقه

تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۸۹

تلويزيون العربيه كه نمي‌تواند خشم خود را از سفر جلال طالباني رئيس جمهورعراق به ايران و اعزام نماينده‌اي در سطح پايين به نشست سران عرب در سرت ليبي پنهان كند، در تبليغات خود ايران را به تلاش براي تاثيرگذاري بر عراق بعد از انتخابات پارلماني متهم كرد!

به گزارش گرداب به نقل از البرز، گويا شبكه  العربيه همچنان در حال و هواي روزهاي بعد از انتخابات است و هنوز هر خبري از ايران را زير عنوان "بحران داخلي ايران" پوشش مي‌دهد.

العربيه كه با سرمايه "رابرت مرداک" - يك صهيونيست متمول - مشهور به چنگيز رسانه‌ها فعاليت مي‌كند، در جديدترين اخبار انعكاسي از ايران به موضوع تشييع و تدفين پيكر همسر مرحوم آيت الله منتظري پرداخت.

"نجاح محمد علي" خبرنگار اين شبكه در حالي‌كه سعي داشت آسمان و ريسمان به هم ببافد، درگذشت همسر مرحوم منتظري را يادآور اعمال فشار، محاصره و بازداشت خانگي او دانست! و از آيت الله منتظري به عنوان پدر معنوي مخالفان ايراني نام برد.

العربيه به بهانه خبر درگذشت حاجيه خانم رباني وقايع بعد از انتخابات را نبش قبر كرده و دوباره آن‌ها را تكرار كرد.

اين شبكه ضد ايراني در حالي‌كه تصاوير حضور "جلال طالباني" رئيس جمهور عراق در ايران را نمايش مي‌داد، مدعي شد ايران در پشت پرده در تلاش براي تاثير گذاري بر عراق پس از انتخابات پارلماني است.