Gerdab.IR | گرداب

با تلاش سربازان گمنام امام زمان؛

يكی از سركردگان پژاك به‌ هلاكت رسيد

تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۰

سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌‌الشریف در اداره‌كل اطلاعات آذربايجان غربي يك تيم تروريستي گروهك پژاك را شناسايي و طي عملياتي غافلگيرانه 7 نفر را به هلاكت رسانده و يا دستگير کردند.

به گزارش گرداب به نقل از روابط عمومي وزارت اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتي عملياتي سربازان گمنام امام زمان عجّل‌الله‌تعالي‌فرجه‌الشريف در اداره كل اطلاعات استان آذربايجان غربي يك تيم تروريستي گروهك پژاك كه از خاك عراق به كشورمان اعزام شده بود، مورد شناسايي قرار گرفته و طي عملياتي غافلگيرانه با نيروهاي خودي تعداد 7 نفر به هلاكت رسيده و دستگير شدند.

بر اساس اسناد درون‌گروهي و نقشه‌هاي تروريستي به دست آمده، عوامل اين گروهك مأموريت‌هاي خرابكارانه‌ متعددي در دستور كار داشته كه انفجار خط لوله گاز صادراتي ايران به تركيه در منطقه مرز بازرگان از جمله اقدامات تروريستي آنان است.

سركرده اين تيم تروريستي فردي به نام "مراد كاراساج" با نام مستعار جميل تبعه كشور تركيه است كه در سال‌هاي اخير جنايات متعددي عليه هموطنان‌مان از جمله به شهادت رسادن "ملا سعيد خوش" از روحانيون اهل سنت شهرستان ماكو مرتكب شده بود كه در اين عمليات به هلاكت رسيده است.

بر اساس همين گزارش طي عمليات غافلگيرانه مأمورين اطلاعاتي تعداد 3 نفر از عناصر اين تيم به هلاكت رسيده و 4 تن ديگر دستگير شده‌اند.

در خلال اين عمليات مقاديري سلاح و مهمات جنگي، اسناد درون‌‌گروهي و نقشه‌هاي تروريستي به دست آمد. عامل انفجار مورخ 7 مرداد 90 در خط لوله گاز صادراتي ايران به تركيه بين معدومين است.