Gerdab.IR | گرداب

فاکس نیوز:

مجاهدین، دیگر فایده ای برای آمریکا ندارند + سند

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۰

تلاش گروهک منافقین برای جلب حمایت سنا و کنگره بی فایده است.

اکنون کاخ سفید، نیروهای مجاهدین خلق در کمپ اشرف را به نخست وزیر عراق که متحد دولت ایران است سپرده و کاملا به این گروه تبعیدی ایرانی پشت کرده است.   

 به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، سایت شبکه فاکس نیوز در گزارش روز گذشته خود نوشت: سازمان مجاهدین خلق به دنبال جلب حمایت مجلس سنا و کنگره آمریکاست، اما مردم و کنگره آمریکا منفعتی در این گروه که از سوی مریم رجوی هدایت می شود، برای خود نمی بینند و آمریکا حتی به مریم رجوی اجازه ورود به این کشور را نمی دهد.

فاکس نیوز با بیان اینکه این گروه در گذشته عملیات های محرمانه زیادی را علیه حکومت ایران انجام داده، ادامه داد: اعضای کنگره، تلاش دارند اوباما را متقاعد کنند که سازمان مجاهدین دیگر مثل یک ران بره در قصابی، برای آمریکا نیست.

در ادامه این گزارش آمده است: اکنون کاخ سفید، نیروهای مجاهدین خلق در کمپ اشرف را به نخست وزیر عراق که متحد دولت ایران است سپرده و کاملا به این گروه تبعیدی ایرانی پشت کرده است و مجاهدین کارآیی خود را برای آمریکا از دست داده اند.

فاکس نیوز ادامه داد: اگر ساکنان اشرف در عراق قتل عام شوند، نارضایتی های زیادی در بین اقوام و خویشاوندان آنها که ساکن آمریکا هستند، به وجود خواهد آمد.