Gerdab.IR | گرداب

سایت ضدانقلاب خودنویس:

برخي سخنگويان جنبش سبز نفوذي جمهوري اسلامي هستند

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۰

تعدادي سخنگوي خودخوانده هم با رنگ سبز تراشيده شده اند كه اكثرا تعدادي خارج نشين بي درد هستند، از راه دور به ناگاه مشغول دل سوزاندن براي جنبش سبز شده و به نسخه پيچي رو آورده اند.

از قرار معلوم جنبش سبز طفل يتيمي است كه هر از چند گاهي تعدادي قيم خودخوانده پيدا مي كند كه به جاي افزودن بر اعتبار آن، از اعتبارش مي كاهند.

به گزارش گرداب، پايگاه اينترنتي خودنويس وابسته به شماري از روزنامه نگاران فراري درجه 2 و 3 ضمن انتشار مطلب فوق به نقل از گروه موسوم به "اعلاميه سبز" نوشت: اتحاد همه نيروهاي مخالف رژيم اسلامي يك ضرورت است. در شرايط كنوني همه نيروها از سازمان مجاهدين [منافقين] گرفته تا چپ ها و اصلاح طلبان اصيل به راستي با رژيم مبارزه مي كنند اما تعدادي سخنگوي خودخوانده هم با رنگ سبز تراشيده شده اند كه اكثرا تعدادي خارج نشين بي درد هستند، از راه دور به ناگاه مشغول دل سوزاندن براي جنبش سبز شده و به نسخه پيچي رو آورده اند.

 
لازم به ذكر است تعدادي از ايشان تا قبل از جريانات اين دو ساله رفت و آمدهاي مرتبي به ايران نيز داشته و هم از نعمت زندگي آزاد در خارج از كشور بهره برده اند و در عين حال هر از چند گاهي هواي وطن كرده چرخي نيز در مناطق مرفه نشين تهران زده اند. به نظر مي رسد بيشترين هزينه اي كه اكثر اين سخنگويان خودخوانده در راه جنبش سبز پرداخته اند، بهاي همان بليط هواپيمايي است كه براي رفت و آمد بين تهران و ايالات متحده متقبل مي شده اند.

اين بيانيه خواستار ائتلاف همه مخالفان جمهوري اسلامي از سلطنت طلب مشروطه خواه تا ماركسيست ها و تروريست ها (سازمان منافقين) شده و تصريح مي كند كه فقط دلالان سياسي باعث اختلاف در اين جبهه اپوزيسيون مي شوند.