Gerdab.IR | گرداب

دبيرخانه شهداي ترور جامعه كار و توليد:

امروزه 500 سازمان تروريستي در جهان فعاليت‌ دارند

تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۰

بخش عظيمي از اين سازمان‌هاي مخوف ضد بشري به صورت مستقيم و يا غير مستقيم از سوي اركان نظام سلطه يعني آمريكا و رژيم اشغالگر قدس اداره و يا حمايت مي‌شوند.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، دبيرخانه شهداي ترور جامعه كار و توليد به مناسبت روز مبارزه با تروريسم و تجليل از 4000 كارگر شهيد ترور بيانيه اي منتشر كرد كه در آن آمده است: هرگونه اقدام در جهت از بين بردن انسان‌ها، در ديدگاه كليه مكاتب بشري امري غير انساني و مورد نكوهش است، در اين ميان اما ترور به عنوان حربه‌اي ناجوانمردانه كه اغلب در مورد بي‌گناهان اعمال شده يا موجب صدمه به بي‌گناهان مي‌شود، از محكوميت گسترده‌تري برخوردار است.

به ديگر سخن تروريسم ابزاري است كه سلطه جويان براي نيل به اهداف خويش آن را عليه آحاد جامعه بشري بكار مي‌بندند.

براساس تحقيقات انجام شده، امروزه بيش از 500 سازمان تروريستي در جهان فعاليت‌ دارند كه سالانه بيش از 5 تا 20 ميليون دلار به صورت ميانگين براي اقدامات خود هزينه مي‌کنند و بخش عظيمي از اين سازمان‌هاي مخوف ضد بشري به صورت مستقيم و يا غير مستقيم از سوي اركان نظام سلطه يعني آمريكا و رژيم اشغالگر قدس اداره و يا حمايت مي‌شوند.
 
اكنون همه مي‌دانند كه مدعيان مبارزه با تروريسم خود بزرگترين شبكه‌هاي تروريستي جهاني را مديريت كرده و منظم‌ترين ساختارهاي تروريستي را در قالب تروريسم دولتي طراحي مي‌کنند.

استفاده نامشروع از امكانات نوين تكنولوژيك عصر حاضر و سلاح‌هاي پيچيده، توانايي‌اي به مراتب بيش از گذشته در جهت تخريب و نابودي ابناء بشر در اختيار اين گروهها قرار داده است.

سوءاستفاده قدرت‌هاي استكباري از مفهوم ارزشي "مبارزه با تروريسم" از بزرگترين چالش‌هاي جامعه بشري امروز است. ابهام در تعريف واژه تروريسم، نسبت دادن تروريسم به صورت دلخواه و گزينشي، تمسك جستن "مبارزه با تروريسم" براي هرگونه اعمال خشونت و زور و نقض ابتدايي‌ترين حقوق انساني نظير حق حيات و مليت، زير پا گذاشتن قوانين و مقررات جهاني به بهانه مبارزه با تروريسم و... همگي نمونه‌اي از اين سوءاستفاده‌ها است كه به خصوص در دهه اخير به ابزاري در دست مزدوران جهان براي فزون‌خواهي و توسعه اهداف و مطامع و تثبيت قدرت نامشروع شان به كار بسته شده است.

در اين ميان اتهام حمايت از تروريسم به قربانيان اصلي اين پديده، يكي از شگفت‌انگيزترين مواجهه‌ها و سوءاستفاده‌ها از طرح مبارزه با تروريسم است. اين تراژدي وقتي به اوج مي‌رسد كه بزرگترین تروريست‌هاي جهان، قربانيان اين پديده شوم را به انگشت اتهام نشان مي‌دهند و مظلومان گرفتار در دام ترور را تروريست خطاب مي‌كنند.
 
اين انتساب نا‌بجا و شرم‌آور دامنگير بسياري از نهضت‌هاي اسلامي و آزاديخواه منطقه از جمله مقاومت اسلامي لبنان، جنبش‌هاي جهادي در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين و... كه خود از قربانيان بزرگ ترور بوده و در جهت رفع ظلم و ستم رژيم غاصب و جعلي اسرائيل مبارزه مي‌کنند، نيز شده است.

به گواه تاريخ درخشان انقلاب اسلامي، ملت بزرگ ايران نيز يكي از بزرگترين قربانيان ترور و تروريسم در جهان بوده است، چنانكه نهال مقدس آن با خون رنگين بيش از 12 هزار شهيد ترور از مسئولان بلندپايه نظير رئيس جمهور، نخست‌وزير، وزيران دولت و نمايندگان مجلس گرفته تا كسبه و كارمند و شهروند و روستايي، آبياري شده و بر خلاف آنچه دشمنان مي‌پنداشته‌اند قطره قطره خون اين شهدا تبديل به هزاران رويش انقلابي شده است.

در اين ميان مظلوميت شهداي ترور كار و توليد قصه پر غصه ديگري است.
قريب به 4000 شهيد ترور كارگري و هزاران شهيد ديگر از كاسب‌هاي متدين و ديگر مشاغل كسب و كار جزء كساني هستند كه عرصه كار و پيكارشان در هم تنيده بود و سنگر جهاد و عمل آنها توأمان بود؛ شهيداني كه عرق مجاهدتشان با خون شهادتشان درهم آميخت تا جلوه‌ ديگري از خوي ددمنشأنه دشمنان انقلاب را به آزاديخواهان جهان بنماياند.

اينك در آستانه 8 شهريورماه، مصادف با سالروز ترور دو تن از ارزشمندترين انسان‌هاي وارسته و كارگزار خدوم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و روز مبارزه با تروريسم بر ماست كه با بزرگداشت نام و ياد اين شهدا، در جهت مبارزه جدي با اين پديده شوم و رسوايي مدعيان دروغيني كه در لباس دفاع از حقوق بشر دست به كشتار هزاران انسان بي‌گناه مي‌زنند، بكوشيم.

دبيرخانه شهداي ترور جامعه كار و توليد در وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعي ضمن تجديد ميثاق با بنیانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني‌رحمت‌الله‌علیه و حضرت امام خامنه‌ای‌مدظله‌العالي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و بزرگداشت مقام شامخ تمامي شهدا بالأخص شهيدان رجايي و باهنر و شهيدان به خون آرميده در اماكن و مراكز كسب كار و تلاش، با محكوم نمودن ترور و تروريسم و انزجار از مدعيان دروغين حقوق بشر اعلام مي‌دارد در راستاي تظلم خواهي و دفاع از خون كارگران قرباني ترور و ديگر شاغلين تلاش‌گر و بي‌گناه عرصه كار در مجامع حقوقي داخلي و بين‌المللي، لحظه‌اي دست از تلاش بر نخواهد داشت.