Gerdab.IR | گرداب

آدم‌کشي، ماموريت ارتش سری امريکا

تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۰

بر اساس گزارش يک نشريه امريکايي، امريکا يک ارتش سري با هدف ترور افرادي که واشنگتن آنان را دشمنان خود مي‌داند، دارد که در سراسر دنيا و به ويژه در عراق و افغانستان، فعاليت مي‌کنند.

به گزارش گرداب، اين گزارش که جمعه (11 شهريور) در روزنامه پرتيراژ واشنگتن پست منتشر شده است، فاش مي‌کند که یکی از سازمانهای اسرارآمیز آمریکایی که مخوف تر از سازمان جاسوسی سیا در کار کشتن اتباع بیگانه در کشورهای خارجی است و به دنبال انقلاب اسلامی ایران در سال 1980 تاسیس شده، یگانی موسوم به "فرماندهی عملیات ویژه مشترک"(J-SOC) در دل ارتش آمریکا است.

بر پايه اين گزارش، اين سازمان امريکايي 10 برابر سازمان سيا در عراق و افغانستان عمليات مخفيانه انجام داده است و زندان‌هاي مخصوص خود را دارد.

باراک اوباما، رئيس جمهور امريکا، به فرماندهي مشترک عمليات ويژه اجازه داده است، اين سازمان افراد مورد نظر را با تشخيص خود در ليست سياه قرار دهد و ترجيحا به جاي بازداشت اين متهمان، آنان را به قتل برساند.

تحليل‌گران معتقدند، بسياري از اقدامات اين سازمان مغاير با قانون اساسي امريکا است. اين سازمان مدعي کشتن اسامه بن لادن در خاک پاکستان است.

بر پايه اين گزارش، امريکا در پي حملات 11 سپتامبر 2001، بيش از يک تريليون دلار از پول ماليات‌دهندگان اين کشور را در جنگ‌هاي عراق و افغانستان صرف کرده است.

اين در حالي است که جنگ‌هاي امريکا نه تنها اهداف عنوان‌شده واشنگتن و هم‌پيمانانش را محقق نساخته بلکه به قيمت جان هزاران غيرنظامي و نظامي افغان و عراقي و همچنين سربازان نيروهاي اشغالگر منجر شده است.

منبع: پرس ‌تی‌وی