Gerdab.IR | گرداب

گفتگوی زنده با "مهدی صرامی" در شبکه "افسران"؛

ابتکار یک شبکه‌اجتماعی برای تعامل با مسئولین اینترنت

تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۰

به منظور مشارکت بیشتر مخاطبان، شبکه اجتماعی "افسران" تصمیم گرفته است تا سرویس "مهمان افسران" را به منظور تعامل بهتر افسران جوان جنگ نرم با مسئولین و نخبگان جامعه رونمایی کند.

به گزارش گرداب، "قاسم صفایی نژاد"، عضو شورای سیاستگذاری شبکه خبری اجتماعی افسران، گفت: «در راستای راه‌اندازی سرویس‌های جدید برای مشارکت بیشتر مخاطبان، "افسران" تصمیم گرفته است تا سرویس "مهمان افسران" را به منظور تعامل بهتر افسران جوان جنگ نرم با مسئولین و نخبگان جامعه رونمایی کند.

"افسران" معتقد است که تعامل بهتر میان مسئولین، نخبگان و کارشناسان با دانشجویان، فعالان فضای مجازی و بدنه جامعه می‌تواند کمک شایانی به شناسایی نقاط قوت و ضعف و نیز فرصت ها و تهدیدها کند.

به همین منظور در اولین برنامه، "صرامی"، معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجتیال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قبول دعوت نمو‌ده‌اند تا به سؤالات کاربران افسران پاسخ گویند. این برنامه برای اولین بار در محیط رسانه ای کشور به صورت زنده و ویدئویی (صوتی و تصویری) به مدت ۹۰ دقیقه از "شبکه خبری اجتماعی افسران" نمایش داده می‌شود. آن دسته از سؤالات کاربران که رأی بیشتری از سوی بقیه کاربران کسب کند از سوی مجری خوانده می‌شود و مهمان افسران به آنها پاسخ می‌دهد.

اولین برنامه "مهمان افسران" با حضور صرامی در روز دوشنبه ۱۴ شهریور ۹۰ از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ با موضوع "مفهوم استعمار اطلاعاتی و ابعاد آن در فضای مجازی و همچنین بررسی عملکرد مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجتیال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی" از سوی "حسن میثمی" از فعالین فضای مجازی اجرا می‌شود.

قابل توجه است که کاربران عضو شبکه خبری اجتماعی افسران از یک ساعت قبل از شروع مصاحبه (ساعت ۱۴:۳۰) می توانند سوالات خود را در قسمت مربوطه ثبت کنند و به سوالات دیگر کاربران امتیاز بدهند.

نسیم