Gerdab.IR | گرداب

وبلاگ "شاهراه عدالت"؛

توهم عقب نشينی نظام، مشابه توهم تقلب!

تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۰

در واقع اين طيف همان طور كه با توهم تقلب وارد فاز فتنه‌گري و آشوب عليه امنيت كشور شد و بعد در مرداب توهمات خود فرو رفت، در حال حاضر آزادي متهمان جرائم امنيتي را در راستاي امتياز دهي نظام تعبير كرده است.

گرداب- موافقت مقام معظم رهبري با عفو تعدادي از متهمان جرائم امنيتي در آستانه عيد سعيد فطر اين توهم را در بين برخي عناصر فتنه‌گر اصلاح طلب ايجاد كرده است كه اين بخشش ها نوعي كوتاه آمدن نظام در مقابل اصلاح طلبان در شرايط نزديك به انتخابات مجلس نهم است!



در واقع اين طيف همان طور كه با توهم تقلب وارد فاز فتنه‌گري و آشوب عليه امنيت كشور شد و بعد در مرداب توهمات خود فرو رفت، در حال حاضر نيز با اين توهم كه نظام نيازمند ورود اصلاح طلبان به عرصه سياسي كشور است، آزادي متهمان جرائم امنيتي را در راستاي امتياز دهي نظام تعبير كرده و در اين خصوص در نشريات و رسانه هاي خود براي تجديد حيات خود دست و پا مي زند.

اين در حالي است كه اولا نظام جمهوري اسلامي نه از سر نياز و اضطرار سياسي‌، بلكه از روي سلوك اسلامي، ديني و انقلابي خود، به همه سليقه ها امكان ورود به عرصه داده است و البته اين به معني اين نيست كه خائنين به اسلام و انقلاب و مردم هم مي توانند از اين رأفت بهره مند شوند.

گروه موسوم به چپ كه به اسم اصلاح طلبي در 8 سال حكومت نقاب از چهره برگرفتند و سرمايه‌هاي اسلام، نظام و انقلاب را به حراج گذاشتند، در حوادث پس از انتخابات 88 با سوء‌استفاده از حيا و متانت نظام اسلامي و وسعت نظر ولي امر مسلمين، وقاحت و خيانت خود را به درجه آخر رساندند و كار را تا اهانت و توهين به اصل ولايت ائمه معصومين عليهم السلام و جسارت به ساحت سرور و سالار شهيدان امام حسين علیه السلام پيش بردند.

حال كه پياده نظام فريب خورده و مفلوك آنها كه فريب دغل بازي ها و سياه بازي سران خيانتكار فتنه را خورده بودند از گناه خود توبه و انابه كرده و خود و خانواده هايشان با تمام وجود اظهار پشيماني و ندامت كرده و مورد بخشش ولي امر قرار گرفتند، اين عروسك هاي خيمه شب بازي آمريكا و اسرائيل كه حتي از خوردن پول كثيف دشمنان وهابي- سعودي اهل بيت عليهم السلام هم ابا نكرده اند، توهم عقب نشيني نظام به سرشان زده و به دنبال طراحي براي آينده سياسي خود هستند!

غافل از اينكه نظام و مردم حداكثر با ارفاق و بلند نظري خود تنها به كساني اجازه برگشت در صحنه را خواهند داد كه مرزبندي شفاف با فتنه و سران خيانتكار آن داشته باشند و از آن جرثومه‌ها و ميوه هاي درخت زقوم جهنمي اعلام برائت كرده باشند.

شاهراه عدالت