Gerdab.IR | گرداب

در بیانیه مریم رجوی عنوان شد:

مردم ایران باید به حمایت از دریاچه ارومیه به‌پاخیزند!

تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۰

مریم رجوی در بیانیه خود مردم سراسر کشور به ویژه ارومیه و تبریز را به قیام و آشوب علیه جمهوری اسلامی ایران فرا خواند.

مریم رجوی در بیانیه ای با اشاره به اعتراض عده ای از مردم ارومیه به خشک شدن دریاچه ارومیه، از هموطنان عزیزمان در سراسر کشور خواست با قیام خود شعله های خیزش را با خروش آزادی خواهی در همه جا شعله ور کنند!!

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، همسر سرکرده گروهک تروریستی منافقین در پیامی که در تاریخ 13 شهریور در وب سایت شخصی خود منتشر کرد، مردم سراسر کشور به ویژه ارومیه و تبریز را به قیام و آشوب علیه جمهوری اسلامی ایران فراخواند.

مریم رجوی که خود سردسته گروهکی است که دستانشان آغشته به خون بیش از 16 هزار تن از هموطنان بی گناه این مرز بوم، از شرق و غرب گرفته تا شمال و جنوب است، در اقدامی فریب کارانه و ریاکارانه با فرستادن "درود بر مردم همیشه بیدار و انقلابی تبریز و ارومیه " از اعتراض عده ای از مردم این شهرها به خشک شدن "دریاچه ارومیه" به "خیزشهای دلیرانه آذربایجان آزادیستان" یاد کرده و آن را "شعله هایی از آتشفشان نارضایتی تمام جامعه ایران"!! دانست که حاکمیت را برنمی تابند.

رجوی در ادامه "مردم سراسر ایران به ویژه مردم و جوانان تهران را به همبستگی با مردم ارومیه و تبریز" فراخوانده است.

در بخشی از این بیانیه چنین آمده است: از عموم هموطنان و جوانان اشرف نشان میهن[!!] می خواهم که در همراهی و همبستگی با قیام مردم ارومیه و تبریز[!] در برابر رژیم ... و پوسیده ... به پا خیزند و شعله های قیام وخیزش را با خروش آزادیخواهی در همه جا شعله ور کنند.

این بیانیه نشان داد دشمنان قسم خورده نظام به دنبال آن هستند که از هر اتفاقی که در کشور رخ می دهد به نفع خود استفاده و مردم را به مبارزه و قیام علیه جمهوری اسلامی ایران تشویق کنند.

مریم رجوی گویا فکر کرده است مردم غیور و بیدار ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه در صحنه آذربایجان شرقی که همواره با شعار "آذربایجان اویاخ دی- انقلابا دایاخ دی" (آذربایجان بیدار است و ستون انقلاب است) حمایت های خود را از انقلاب اسلامی ایران اعلام کرده اند، جنایات هولناک این گروهک تروریستی در به خاک و خون کشیدن ده ها هزار تن از هموطنان عزیزمان در سراسر کشور را از یادها برده اند که امروز با ژست دایه مهربانتر از مادر بیانیه می دهد و با تعیین تکلیف برای آنها، مردم را به آشوب و اغتشاش دعوت می کند.