Gerdab.IR | گرداب

فتنه گران:

از غرب ركب خورديم

تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۰

با توجه به اینکه غربی ها تنها به دنبال منافع خودشان هستند، چه دلیلی وجود دارد افرادی که تنها حامی آنها همین کشورهای غربی هستند، همچون اربابان خود، تمامی شعارهایشان صرفاً برای رسیدن به منافع شخصی شان نباشد؟

يكي از رسانه هاي اپوزيسيون با اذعان به حمايت غرب از فتنه گران و فرقه سبز و نيز همكاري متقابل در زمينه براندازي عليه جمهوري اسلامي تصريح كرد كه غرب به عنوان يك ابزار از اين فرقه بهره گيري كرده است.

به گزارش گرداب، راديو كوچه در گزارشي با طرح اين سوال كه آيا حمايت كشورهاي غربي از فرقه سبز به نفع اين فرقه بوده يا نه، نوشت: واقعیت این است که از ابتدای پیش آمدن این اتفاقات بسیاری از کشورهای غربی به روش‌هایی همچون حمایت رسانه‌ای از جنبش، وضع تحریم‌های بیشتر علیه حکومت و اعطای پناهندگی‌هایی در تعداد محدود به تعدادی از روزنامه‌نگاران و فعالان شناخته شده، سعی در نمایش چنین ژستی گرفته‌اند اما واقعیت چیز دیگری است.

اين رسانه اپوزيسيون در ادامه با بيان اينكه غرب تنها به فكر منافع خود بوده و برای تامين منافع خود حتي حاضر است ابتدايي ترين اصول حقوق بشري را هم نقض كند نوشت: در این میان آنچه که باید برای مردم و مبارزین ما درس عبرتی باشد، عدم تکیه کردن بر سخنان و وعده و وعیدهای غربیان در حمایت از گسترش دموکراسی در ایران است. واقعیت این است که آنان فقط براساس منافع کشور خود عمل کرده و آنچنان که تاریخ ۲۰۰ ساله‌ اخیر کشورمان به روشنی نشان می‌دهد، حاضرند تا در یک روز به تمامی قول و قرارهای گذشته پشت پا زده و راهی را بروند که سودشان را در پی داشته باشد.
 
البته رادیو کوچه توضیح نداد با توجه به اینکه غربی ها تنها به دنبال منافع خودشان هستند، پس چه دلیلی وجود دارد افرادی که تنها حامی آنها همین کشورهای غربی هستند، همچون اربابان خود، تمامی شعارهایشان صرفاً برای رسیدن به منافع شخصی شان نباشد؟!
 
منبع: جوان