Gerdab.IR | گرداب

عاقبت خیانت به ملت؛

کارتن خوابی اپوزیسیون خارج از کشور

تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۰

دوستانی که از ایران به کشورهای غربی و امریکا می‌آیند، کارتون خواب هستند، حتی اشخاصی که برای کشورهای غربی فعالیت ضدانقلابی هم داشته اند، در کشورهایی مثل پاریس کار ندارند و در خیابانها سرگردانند.

به گزارش گرداب، "سیاوش اوستا"، مجری و کارشناس شبکه ی پارس تی‌وی، در یک گفتگوی زنده  در تاریخ 25/4/90 بیان داشت: «همه آنهایی که در ایران کلی فعالیت سیاسی داشتند، زندان رفته اند، شکنجه شده اند، الان از زندان بیرون آمده اند و به کشورهای امریکا و غرب آمده اند، الان حتی جایی برای خوابیدن ندارند. بقیه هم روشون نمیشه به شما مردم ایران این حرفها را بزنن، که آواره هستند، توی کیسه خواب می‌خوابند، توی همین پاریس در گردولس، یعنی ایستگاه راه آهن شرق پاریس، دهها هموطن ایرانی، افغانی، کرد و دیگر کشورها، شبها توی خیابون می خوابن، یعنی حتی امکانات اولیه زیستی را هم ندارند.»

وی همچنین افزود: «به پناهندگان هم مثل سابق رسیدگی نمی‌کنند، حتی در غرب و کشورهای مثل فرانسه، این افراد را اذیت و به راحتی از کشورشان اخراج می‌کنند، دلیلشان هم این است که این افراد، بی‌کارند، و به این افراد کار نمی‌دهند، و می گویند که شما ول هستید، کار ندارید، همه این چیزها گوشه از مشکلات این افراد است.»

اوستا افزود: «اپوزوسیون خارج از کشور این مشکلات فراوان را به شما نمی گویند، بچه هایی که از کشور ایران خارج شده اند، اینها را به شما نمی گویند، چرا نمی گویند؟ چون می دانند که گفتن این مسائل برای آنها شرم آور است. کسانی هستند که هستی خودشان را گذاشته اند و از کشور خارج شده اند و بعد از اینکه پناهنده شدند حال جایی برای خوابیدن ندارند، عزیزان من از این بچه ها زیاد هستند و به همین رو باید ایران بمانند تا این گونه در این کشورها آواره نشوند.»

منبع: جام نیوز