Gerdab.IR | گرداب

سيسكو اعلام كرد:

اينترنت مهم‌تر از غذا برای نسل جوان!

تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۰

بررسي‌هاي جديد نشان مي‌دهد جوانان معتقدند اهميت اينترنت به اندازه نيازهاي اصلي زندگي آنهاست.

به گزارش گرداب، بر اساس نتايج يك بررسي جهاني انجام شده از سوی موسسه‌ "سيسكو" بر روي 2 هزار و 800 پاسخ‌دهنده، از هر سه دانش‌آموز دبيرستاني يك تن معتقد است كه اينترنت يك نياز بنيادين براي انسان‌هاست و اهميت آن به اندازه‌ غذا، آب، هوا و پناهگاه است.

در ادامه اين گزارش آمده است، 49 درصد از دانش‌آموزان دبيرستاني و 47 درصد از كارمندان مي‌گويند كه بدون اينترنت قادر به ادامه‌ زندگي نيستند و اينترنت به بخش جدايي‌ناپذير زندگي آن‌ها تبديل شده است.

این بررسي‌ها نشان داد كه 40 درصد از پاسخ‌دهندگان مي‌گويند اينترنت مهم‌تر از ملاقات‌هاي اجتماعي با دوستانشان است. شبكه‌هاي اجتماعي هم يكي از موارد مورد علاقه‌ پاسخ‌دهندگان بود.

27 درصد از شركت‌كنندگان در اين نظرسنجي اظهار كردند كه به‌روزرساني صفحه فيس‌بوك خود براي آن‌ها مهم‌تر از مهماني ‌رفتن، ملاقات با دوستان، گوش‌ كردن به موسيقي و گردش با دوستان است.

سيسكو هم‌چنين اعلام كرد: تعاملات اجتماعي آنلاين مرزهاي بين زندگي شغلي و زندگي اجتماعي را مبهم كرده است.

بر اساس بررسي‌هاي جديد سيسكو از هر 10 كارمند، هفت كارمند رئيس يا همكاران خود را در ليست دوستانش در فيس‌بوك قرار داده‌ و 68 درصد از كارمنداني كه در توئيتر عضو هستند، همكاران و رئيس خود را در توئيتر دنبال مي‌كنند.

منبع: ایسنا