Gerdab.IR | گرداب

درخواست طلاق از شوهر اینترنتی

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۰

زنی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست طلاق غیابی خود را به رئیس شعبه 268 این مجتمع قضائی خانواده ارائه کرد.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست طلاق غیابی خود را به قاضی "حسن عموزادی"، رئیس شعبه 268 این مجتمع قضائی خانواده، ارائه کرد.

این زن در دادگاه خانواده گفت: «در اینترنت با شوهرم آشنا شده و دائم با هم چت می‌کردیم. مدتی بعد عقد کردیم ولی بعد از گذشت 2 سال از عقد، او مرا رها کرد و به فرانسه رفت. حتی ارتباط "چتی" ما نیز قطع شده است.»

این زن در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه با شوهرم در اینترنت آشنا شدم، اظهار داشت: «خانواده‌ من با ازدواجم مخالف بودند زیرا می‌دانستند این ازداوج  عاقبت ندارد.»

وی در ادامه با بیان اینکه من 18 ساله بودم که با همسرم عقد کردم، افزود: «شوهرم بعد از گذشت 2 سال از عقد مرا رها کرده و به کشور فرانسه رفته است و من از او خبری ندارم.»

زن جوان در ادامه با تأکید بر اینکه یک سال است که منتظر بازگشت همسرم هستم ولی او مرا بی‌خبر گذاشته است، گفت: «در حال حاضر مهریه هزار سکه‌ای و طلاقم را خواهانم و شوهرم باید عذاب کشیده و مهریه‌ام را بپردازد.»

زن در ادامه با اشاره به اینکه عاشق همسرم بودم و زمانی که چت می‌کردیم با یکدیگر تفاهم بسیار داشتیم، افزود: «شوهرم بعد از عقد بی‌دلیل مرا رها کرد و من هنوز دلیل رفتار او را متوجه نشده‌ام.»

قاضی عموزادی بعد از شنیدن اظهارات زن، مدارک لازم را از او خواست تا حکم طلاق غیابی را صادر کند.