Gerdab.IR | گرداب

حرف‌های "شهيد ديجيتالی"

تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۰

"شهيد ديجيتالي" يکي از فعالان سايبري بيداري اسلامي و ساکن انگلستان است كه مسئولان بخش بين‌الملل پنجمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال او را به ايران دعوت کرده‌اند.

به گزارش گرداب به نقل از ايسنا، "شهيد ديجيتالي" يکي از فعالان سايبري بيداري اسلامي و ساکن انگلستان است كه مسئولان بخش بين‌الملل پنجمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال او را به ايران دعوت کرده‌اند.

"شهيد ديجيتالي" نام مستعاري است که تاکنون در سايت‌هاي فيس بوک و توئيتر، ارتش سايبري تشکيل داده است.

اين جوان فعال فرهنگي که مايل نبود نامش برده شود گفت: «از دو راه اسلام را شناختم، يکي امام خمينيرحمت‌الله‌علیه و ديگري حزب‌الله لبنان.»

وی افزود: «گروه ما در خط امام خمينيرحمت‌الله‌علیه و مقام معظم رهبري فعاليت مي‌کند و به دليل حمايتهايم از گروه‌هاي مقاومت فلسطيني، صهيونيست‌ها چندين بار سايت‌هايم را هک کرده‌اند.»

وي در اين نمايشگاه با چهل وبلاگ نويس کشورهاي خارجي تبادل نظر کرده است. همچنين شهید دیجیتالی در نشست‌هايي با عناوين "امپراتوري مجازي آمريکا" و "اسلام‌هراسي" شرکت کرده و سخنراني داشته است.

بنا بر اعلام ستاد خبري نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال، وی افزود: «مردم کشورهاي اروپايي و آمريکايي با توجه به سياست‌هاي کينه‌توزانه سياست‌مداران خود، فکر مي‌کنند که ايران و کشورهاي اسلامي عقب افتاده هستند ولي با انعکاس اين نمايشگاه در سطح بين‌الملل، جهانيان با دستاوردها و توليدات ديجيتالي ايران آشنا مي‌شوند.»