Gerdab.IR | گرداب

یک شبکه سلطنت طلب:

اپوزیسیون خارج‌نشین یک مشت دروغگوی خالی‌بند هستند

تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۰

آنهایی که در خارج از ایران زندگی می کنند و هر روز برای شما دستور صادر می کنند که جمهوری اسلامی را سرنگون کنید فقط یک مشت دروغگوی خالی بند هستند که اصلا ایران را فراموش کرده اند.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، "خسرو فروهر"، مجری شبکه سلطنت طلب "ایران آریایی" در برنامه روزانه خود به بررسی دلایل عدم همبستگی اپوزیسیون خارج از کشور پرداخت و آنها را به باد انتقاد گرفت.

وی اظهار داشت: «مخاطبین امروز من هواداران نظام پادشاهی هستند. من یک فیلم علیه نظام ایران در "فیس بوک" می گذارم اما فقط 2 نفر آن را نگاه می کنند. شما تظاهرات که نمی روید، علیه جمهوری اسلامی هم که شعار نمی دهید، ترس از این دارید که قیافه شما شناخته شود. چرا تمام زندگیتان جمع کردن پول است؟ چرا فقط به فکر شکم خودتان هستید؟ واقعا همه زندگی شما این است؟ چرا تمام زندگی شما ترس است؟ آن وقت می خواهید ایران را آزاد کنید؟ فقط بلدید در شبکه های خارجی سخنرانی کنید و به جوانان داخل ایران بگویید بروند فلان جا را آتش بزنند و فلان کار را علیه جمهوری اسلامی انجام دهند.»

وی در ادامه خطاب به جوانان داخل ایران گفت: «آنهایی که در خارج از ایران زندگی می کنند و هر روز برای شما دستور صادر می کنند که جمهوری اسلامی را سرنگون کنید فقط یک مشت دروغگوی خالی بند هستند که اصلا ایران را فراموش کرده اند. آنها فقط به فکر جمع کردن پول هستند. به فکر خالی بندی و دزدی هستند؛ همان دزدی هایی که در زمان شاه انجام دادند و فرار کردند و آمدند به خارج از ایران. الان هم در اروپا و آمریکا دزدی می کنند که گندش هم بالا آمده است. سالی نیست در اروپا که این افراد را به جرم دزدی و قاچاق و کلاشی محاکمه نکنند.»