Gerdab.IR | گرداب

در گزارش آینده سازمان ملل اعلام خواهد شد؛

فاکس نیوز: آمریکا، کانادا و کشورهای اروپایی بدترین ناقضان حقوق بشر

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۰

فاکس نیوز در گزارشی نوشت که اکثر گزارش ها حاکی از آن است که کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا و کشورهای اروپایی بدترین کشورهایی هستند که از حقوق مردم خود سوء استفاده می کنند.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، سایت فاکس نیوز در تاریخ 19 اکتبر (27مهر) نوشت: مقامات حقوق بشر سازمان ملل خود را برای ارائه گزارشی علیه ایالات متحده آمریکا آماده می کنند.

بنابر این گزارش، آمریکا و چند کشور دیگر خود را در جایگاه بدی در سازمان ملل می بینند و مقامات حقوق بشری این سازمان تا 2 هفته آینده گزارشی را در مورد این کشورها اعلام خواهند کرد.

فاکس نیوز اضافه کرد: اکثر گزارش ها حاکی از آن است که کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا و کشورهای اروپایی بدترین کشورهایی هستند که از حقوق مردم خود سوء استفاده می کنند.

این سایت آمریکایی خاطرنشان کرد: هرچند این کشورها در سازمان ملل به دنبال دفاع از حقوق بشر هستند اما حقوق مردم کشور خودشان نقض می شود.[!]

فاکس نیوز در پایان افزود: «آمریکا به خاطر شکنجه و فرستادن زندانیان به سلو‌ل‌های انفرادی در جایگاه بدی در سازمان ملل قرار گرفته است زیرا در حدود 20 تا 25 هزار نفر در زندان های آمریکا منزوی شده و در سلول انفرادی قرار گرفته اند.»

البته دامنه نقض حقوق بشر از سوی آمریکا چه در خاک این کشور و چه در سایر کشورها گسترده‌تر از آن است که این روزنامه به آن اشاره می‌کند و به همین خاطر ایالات متحده را شایسته سرزنش می‌بیند.