Gerdab.IR | گرداب

رئیس جمهور فیلیپین:

بازی‌های رایانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی جوانان را غافل کرده است

تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۰

رئیس جمهور فیلیپین پیرامون تأثیر آثار مخرب بازی‌های ویدئویی و شبکه های اجتماعی تاکید کرد این بازی‌ها و شبکه های اجتماعی سبب می‌شود جوانان از مسائل و مشکلات کشور دور بمانند و نیروی عظیم آن‌ها در زمینه حل مشکلات به کار نرود.

به گزارش گرداب به نقل از "مانیلا بولتین"، "بنینو آکینو"، رئیس جمهور فیلیپین، هشدار داد که جوانان انرژی خود را با انجام بازی‌های ویدئویی مفرط و به روز کردن فیس بوک هدر می‌دهند. این امر آن‌ها را از سازندگی کشور دور می‌سازد، در حالی که این جوانان می‌توانند در حل مشکلات و ضعف‌های کشور از طریق رقابت‌ها و اقدامات سازنده و مثبت مشارکت کنند.

آکینو خاطر نشان کرد که برخی از جوانان تمام روزشان را صرف بازی ویدئویی و به روز رسانی صفحه فیس بوک خود می‌کنند.  زمانی که از جوانان صبحت می‌کنیم تصورات بسیاری به ذهن می‌رسد. برخی معتقدند آن‌ها هیچ کاری انجام نمی‌دهند و تمام روز، تنها سرگرم بازی ویدئویی هستند.
 
وی در ادامه بیان کرد: «ما این جا جمع شدیم تا سازمان‌های جوانان را مجدداً سازماندهی کنیم که زمان، دانش و استعداد آن هارا در مورد ملاحظه قرار دادن مشکلات کشور به کار گیرند. آن‌ها مسئولند و نگران کشور هستند. از مسئولیت خانواده و ملت آگاهند.»
 
باتوجه به این که حدود 30 درصد جمعیت کشور فیلیپین را جوانان تشکیل می‌دهند، رئیس جمهور این کشور درصدد برنامه ریزی به منظور بهره گیری از نیروی این قشر در حل مشکلات داخلی‌است.

منبع: فارس