Gerdab.IR | گرداب

یک چهره اپوزیسیون خطاب به هیلاری کلینتون:

تشکیل سفارتخانه مجازی، بچه گول زدن است

تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۰

شما دائماً مشغول حقه بازی و دروغ گفتن هستید و همه حرف هایی که در مصاحبه زدید من یکی از آنها را هم خریدار نیستم.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، "حسن رهنوردی" در 27 اکتبر (5 آبان) در حالی که در شبکه سلطنت طلب "پارس" برنامه اجرا می کرد، در واکنش به مصاحبه "هیلاری کلینتون" با شبکه دولتی "صدای آمریکا" پیرامون ایجاد سفارتخانه مجازی گفت: «اینکه می گویید می خواهید سفارتخانه مجازی درست کنید بچه بازی است؛ این گول زدن یک ملت است. اگر می خواهید آزادی بیان را ایجاد کنید لازم نیست، چون ما آزادی بیان داریم. شما هر چه می خواهید به ایران فکس یا ایمیل کنید می رود و می آید. این طرح ها به عقیده من عملی نیست. تشکیل سفارتخانه مجازی، معذرت می خواهم بچه گول زدن است.»


او با عصبانیت از مشاوران ایرانی سیاستمداران آمریکایی گفت: «شما چه اطلاعاتی می خواهید از ایران؟ من می گویم و امثال من هم فراوان هستند که بگویند و زیادتر از من هم می دانند. شما اول بهتر است مشاورین خود را عوض کنید، مشاورین شما امثال "سازگارا" و "تریتا پارسی" و امثال اینها. این جماعت تماماً خائن هستند.»

او در ادامه با متهم کردن آمریکایی ها به دروغ گویی و حقه بازی ادامه داد: «شما می گویید از آرمان هایتان حمایت می کنیم؟ چه حمایتی از آرمان های مردم ایران کردید؟ سیستم این مملکت (آمریکا) تعریفی ندارد، آرمان ما آریایی است. اصلا ما نمی توانیم با شما جور در بیاییم. شما دائماً مشغول حقه بازی و دروغ گفتن هستید و همه حرف هایی که در مصاحبه زدید من یکی از آنها را هم خریدار نیستم

رهنوردی در حالی که از عصبانیت حالتی لرزان پیدا کرده بود کنایه ای هم به "فرید زکریا" زد و خطاب به آمریکایی ها گفت: «این آقای "احمدی نژاد" همه شما را شش سال است که فیلم کرده. آخرین فیلمش هم که سریال شد، سریال آقای "فرید زکریا" است که او را دعوت کرد به ایران و کلی از حقوق بشر صحبت کرد.»

اپوزیسیون که پس از فتنه 88 کاملا از توانایی آمریکایی ها برای براندازی جمهوری اسلامی قطع امید کرده اند، حرف های زیادی را علیه دولتمردان آمریکایی و ماهیت نظام موجود در آمریکا در این گونه برنامه ها مطرح می کنند، در حالی که تا قبل از این آمریکا خط قرمز این اشخاص محسوب می شد.