Gerdab.IR | گرداب

بررسی حقوق بشر در غرب از سوی گویانیوز؛

غرب در حال شانه خالی کردن از رعایت حقوق بشر است!

تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۰

سایت گویانیوز نوشت که رعایت حقوق بشر هم اکنون برای غرب هزینه بردار شده است و ایشان در حال شانه خالی کردن از زیر آن است.

به گزارش گرداب، جام نیوز به نقل از  سایت گویانیوز، نوشت: رعایت حقوق بشر هم اکنون برای غرب هزینه بردار شده است و ایشان در حال شانه خالی کردن از زیر آن است. نمونه های بی‌شماری از جمله رفتار های وحشتناک و افراطی با مهاجران در فرانسه و کشتار جوانان مهاجر از سوی پلیس، کشتار بیش از 300 نفر به دست پلیس غیر مسلح انگلستان در 13 سال، افزایش تولیدات نظامی کمپانی معظم ساب در سوئد، فرانسه، سوئیس، نروژ صلح طل ب(که لابد برای مصارف بهداشتی توپ، تانک و اسلحه می سازند)، رفتار بی نهایت نژاد پرستانه دولت های غربی با مهاجران به ویژه ظهور نیوراسیسم در بلوای اقتصادی و دادن جایزه صلح نوبل به اوباما از سوی کمیته صلح نوبل نروژ که سیب زمینی های درون خاک سرد نروژ را نیز خنداند، همه و همه جزئی کوچک از تناقض های غرب در مسئله حقوق بشر است.

این سایت ادامه داد: بسیاری از ایرانیان به ویژه ساکنین غرب با قرار گرفتن در کنار دولت های ستم‌کار و متجاوز غربی به بهانه مبارزه با رژیم اسلامی ایران، کشته شدگان فرانسه و انگلستان را قاچاقچی و خلافکار دانسته و اقدام این دولت ها در کشتن ایشان را توجیه می‌کنند. عذری بدتر از  گناه است که چرا این عده به جمهوری اسلامی در اعدام و کشتار قاچاقچیان و متجاوزین خرده می گیرند؟

گویانیوز در پایان نوشت: وقت این است که غرب جمعش کند! عادلانه به توزیع دستاوردهای مهم بشری برخاسته از غرب متمدن بپردازد. شوربختانه انگ چپگرایی و کمونیسم بر ردای نویسنده نمی چسبد و زندگی ناخواسته در غرب را فرصتی طلایی برای بهره گیری از آزادی نسبی بیان حاکم در این بلاد می‌دانم.

البته نگارنده این مطلب هیچ اشاره ای نکرده است که دستاوردهای مهم بشری برخواسته از غرب متمدن چیست که حال وی خواهان توزیع عادلانه آن است؟! اگر حقیقتاً چنین دستاوردهایی وجود داشت پس باید مانع از جنایات غربی‌ها می‌شد؛ جنایاتی که نگارنده تنها به گوشه ای از آنها اشاره کرده است!