Gerdab.IR | گرداب

منافقين، دست به دامن بی‌خانمان‌های آمريكا شدند

تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۰

گروهك تروريستي منافقين براي پرشمار جلوه دادن تجمع هاي خود در آمريكا، دست به دامن بي خانمان هاي اين كشور شدند.

به گزارش گرداب، گروهك تروريستي منافقين براي پرشمار جلوه دادن تجمع هاي خود در آمريكا، دست به دامن بي خانمان هاي اين كشور شدند.

خبرنگار پايگاه آمريكايي ThinkProgress با حضور در ميان تجمع كنندگان در مقابل ساختمان وزارت خارجه آمريكا در اعتراض به گنجاندن نام گروهك تروريستي منافقين در ليست گروه هاي تروريستي، فاش كرد بسياري از حاضران، افراد بي سرپناهي هستند كه از سوابق تروريستي منافقين هيچ اطلاعي ندارند و تنها در قبال دريافت هزينه رفت و آمد و بهره مندي از غذاي رايگان به اين تجمع آمده اند.

اين گزارش مي افزايد: بسياري از اين افراد حتي نمي توانند نام سازمان منافقين را درست تلفظ كنند!

در اين گزارش همچنين آمده است كه منافقين اين افراد را از ايالت هاي ديگر با اتوبوس و هواپيما و به صورت رايگان به واشنگتن آورده اند و در مواردي به آنها غذا و محل اسكان رايگان نيز مي دهند.

يكي از شركت كنندگان جواني ۲۳ ساله به نام "ملوين سانتياگو" است كه در اردوگاه افراد بي سرپناه در جزيره "استاتن" نيويورك زندگي مي كند.

وي در گفت و گو با اين پايگاه خبري مي گويد: «من از طريق يكي از دوستانم از اين تجمع آگاه شدم. او معمولاً براي دريافت غذاي رايگان به كليسايي مي رود و اطلاعيه تجمع را در آنجا ديده است.»

اين جوان مي افزايد: «ما به اتفاق ۱۰۰ نفر ديگر با ۴ دستگاه اتوبوس كرايه اي به اينجا آمده ايم.» سانتياگو مي گويد كه در عرض يك روز نتوانسته اطلاعات چنداني درباره سازمان به دست آورد و مي پندارد كه نام اين گروه، "اشرف" است!

دو زن و يك مرد سياه پوست هم مي گويند كه در ازاي دريافت هزينه رفت و آمد و غذا از كاليفرنيا به اين تجمع آمده اند. اين سه تن نيز كه از طريق يكي از دوستان ايراني خود از اين برنامه اطلاع يافته اند، درباره منافقين چيزي نمي دانند. يكي از زنان در پاسخ خبرنگار درباره درخواست آنها از وزارت امور خارجه مي گويد: « وزارت خارجه بايد همه چيز را تغيير دهد»!

اين گزارش مي افزايد: از بخش هاي جالب توجه اين گزارش، دروغ پردازي و در عين حال، عصبانيت يكي از هواداران منافقين از پرسش هاي دقيق خبرنگار است.
 
اين مرد كه در ابتدا خود را تاجر و سه سياه پوست را همكار خود معرفي مي كند، پس از اشاره خبرنگار به نگهبان بودن آن سه تن، ناگهان مي گويد: «بله، بعضي از اين ها دوستان من هستند.»

او در پاسخ به پرسش هاي پي در پي خبرنگار درباره حاميان مالي اين برنامه، با عصبانيت مي گويد: «شما چرا بحث را عوض مي كنيد؟ اينجا همه پول مي دهند. چرا به اصل موضوع نمي پردازيد؟»
 
خبرنگار در ادامه به گفت و گو با دو مرد ديگر مي پردازد كه به خرج منافقين از "آركانزاس" با هواپيما به واشنگتن آمده اند و آنها نيز درباره ماهيت تروريستي منافقين چيزي نمي دانند.

اين در حالي است كه منافقين در خبرهاي گوناگون از اين گونه تجمع ها با عنوان "تظاهرات بزرگ ايرانيان آزاده" ياد مي كند.
 
منبع: هابیلیان