Gerdab.IR | گرداب

درخواست هاآرتص از آمریکا:

اسرائیل را از حمله به ایران منصرف کنید!

تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۰

هاآرتص که واکنش ایران به حمله اسرائیل را "هولوکاست دوم" نامیده است، افزود: اکنون به منظور جلوگیری از هولوکاستی دیگر بعضی از مقامات اسرائیلی از آمریکا خواسته اند که در صورت حمله به ایران از اسرائیل حمایت کند.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" روز دوشنبه 7 نوامبر (16 آبان) در یادداشتی به بررسی نقش آمریکا در جلوگیری حمله اسرائیل به ایران پرداخت و نوشت: اوباما باید نتانیاهو را از حمله به ایران منصرف کند.

هاآرتص که واکنش ایران به حمله اسرائیل را "هولوکاست دوم" نامیده است، افزود: اگر اوباما با گزینه نظامی مخالف است، باید نتانیاهو و وزیر جنگ او را قبل از اینکه دیر شود از این کار بازدارد. اکنون به منظور جلوگیری از هولوکاستی دیگر بعضی از مقامات اسرائیلی از آمریکا خواسته اند که در صورت حمله به ایران از اسرائیل حمایت کند.

این روزنامه صهیونیستی که احساس ترس در نوشته اش مشهود است، ادامه داد: هنوز آمریکا درباره این موضوع حرفی نزده است و این در حالی است که در سالهای اخیر حمایت یهودیان از اوباما کاسته شده است. اگر اوباما از هولوکاست دوم می‌ترسد و از راه حل های دیپلماتیک هم احساس خستگی می کند، خودش باید وارد عمل شود و اگر مخالف این جنگ است باید تا دیر نشده جلوی اسرائیل را بگیرد.

رژیم صهیونیستی که تا چند روز پیش بر طبل جنگ می کوبید، حال که نتیجه دلخواه خود را از این سناریو نگرفته است و به ضعف خود در مقابل پاسخ کوبنده ایران یقین دارد، از آمریکا درخواست می‌کند که جلوی ورودش را به این مناقشه بگیرد تا از نابودی اش جلوگیری شود.