Gerdab.IR | گرداب

همکاری گوگل و مايکروسافت با رژیم‌صهیونیستی علیه ایران

تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۰

شرکت‌هاي "گوگل"، "مايکروسافت" و "اوراکل"، طي توافقي به خدمت رژیم صهیونیستی در آمده‌اند تا به زعم خود، پدافند هوايي ايران را مختل کنند.

به گزارش گرداب، واشنگتن و تل‌‌آويو اعلام کردند، در برابر ايران دست بسته نخواهند بود و نخواهند گذاشت تا ايران به توانمندي‌هاي هسته‌اي دست يابد و اگر بحران اقتصادي آمريکا را درگير خود نساخته بود و آمريکا از اين بيم نداشت که درگير جنگي جديد در خاورميانه شود، حمله نظامي به ايران، امري حتمي بود!

به نوشته ماهنامه "فارن پالسي"، به همين منظور آمريکا و اسرائيل تلاش‌هاي مشترک خود را براي مقابله با ايران در قالب جنگ الکترونيک تشديد کرده اند تا شايد بدين وسيله، با برنامه هسته‌اي ايران مقابله کنند.

به نوشته اين نشريه، به همين منظور گفته شده که آنها در حال طراحي ويروس پيشرفته‌اي براي از کارانداختن دستگاه‌هاي مرکزي سانتريفيوژ ايران هستند و اين همان ويروسي است که در سال 2009 و 2010 سانتر فيوژهاي مرکزي ايران را براي مدتي از کار انداخت.
 
بر اساس گزارش مرکز تحقيقات فارن پالسي آمريکا، سرويس اطلاعات و جاسوسي اسرائيل (موساد)، "سرگي برين" و استيو بالمر" و "لاري اليسون" سه مسئول بلندپايه شرکت‌هاي "گوگل" و "مايکروسافت" و "اوراکل" را براي کار روي نسخه جديد اين ويروس به خدمت فراخوانده تا تمام شبکه‌هاي الکترونيک ايران را مختل کنند.

اين گزارش ادعا مي‌کند: در صورت از کار افتادن سامانه‌هاي الکترونيک ايران که نظام‌هاي دفاع موشکي و هشدار زودهنگام آن را نيز دربرخواهد گرفت، امکان انجام پرواز جنگنده‌هاي آمريکايي و اسرائيلي برفراز آسمان ايران تسهيل خواهد شد و در آن صورت، واشنگتن و تل‌آويو خواهند توانست به گزينه حمله نظامي به ايران هم بيانديشند.

منبع: مشرق