Gerdab.IR | گرداب

با صدور بيانيه اي صورت گرفت؛

حمايت 2000 استاد دانشگاه از نيروي قدس سپاه

تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۰

ما انديشمندان، متفكران و چهره هاي علمي در دانشگاه هاي ايران با افتخار اعلام مي داريم هر متفكر ايراني سرباز فكري و علمي سپاه قدس است.

به گزارش گرداب، در راستاي حمايت هاي گسترده از نيروي قدس سپاه پاسداران و به ويژه فرماندهي اين نيرو، دو هزار نفر از اساتيد دانشگاه هاي سراسر كشور نيز با صدور بيانيه اي حمايت خود را از فعاليت هاي انقلابي نيروي قدس اعلام كردند.

در بخش هايي از بيانيه اي كه در واكنش به طرح وقيحانه مقامات آمريكايي درخصوص ترور فرمانده نيروي قدس منتشر شده، آمده است:
يكي از اهداف راهبردي انقلاب اسلامي پايان دادن به شرايط ظالمانه جهاني و بسيج جهاني عليه نظام هاي ظالم و طغيانگر بوده است. بر اين اساس، مبارزه با رژيم صهيونيستي غاصب و حمايت از قدس و مردم مظلوم فلسطين يكي از جلوه هاي هويت جهاني اين انقلاب بوده كه از اهداف مقدس همه مسلمانان جهان است.

تشكيل نيروي قدس در جمهوري اسلامي ايران و در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، با هدف ترغيب و تشجيع فكري و فرهنگي همه ملل مسلمان و آزاده عليه نظام استبداد جهاني و صهيونيسم بين الملل و مقابله با شرايط ظالمانه عليه مسلمانان بوده است؛ بنابراين حمايت معنوي و فكري جمهوري اسلامي از نهضت هاي اسلامي و رهايي بخش در سراسر جهان يك حركت انساني و الهي محسوب مي شود.

ما انديشمندان، متفكران و چهره هاي علمي در دانشگاه هاي ايران با افتخار اعلام مي داريم هر متفكر ايراني سرباز فكري و علمي سپاه قدس است و آمادگي خود را در همكاري با سپاه قدس در عرصه هاي گوناگون انديشه اي و علمي در عرصه مختلف منطقه اي و بين المللي اعلام مي داريم.

ضمن محكوم كردن رفتار گستاخانه زمامداران آمريكايي در فرمان ترور حاج "قاسم سليماني"، فرمانده سپاه قدس، اين رفتار قبيحانه دولتمردان آمريكا را ترويج و حمايت آشكار از تروريسم دانسته و اعلام مي داريم سردار سليماني قطره اي از اقيانوس بيكران انقلاب اسلامي است كه تهديدات اين گونه، او و ديگر اعضاي جان بر كف و شهادت طلب سپاه پاسداران را مرعوب نمي كند و همه ما با افتخار اعلام مي داريم در راه اهداف عاليه انقلاب اسلامي، خود يك حاج قاسم سليماني ايم.

با تجليل از مجاهدت ها و فداكاري هاي سرلشكر سليماني در عرصه هاي دفاع از انقلاب اسلامي در سراسر جهان، به پاسداشت مجاهدت هاي عالمانه اين سردار فداكار، از مسئولان ستاد چهره هاي ماندگار درخواست معرفي ايشان به عنوان "چهره ماندگار" در عمق بخشي فرهنگ انقلاب اسلامي در جهان اسلام را داشته و نيز از شوراي عالي انقلاب فرهنگي به عنوان قرارگاه اصلي فرهنگي كشور و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري انتظار مي رود نسبت به اعطاي مدرك دكتري افتخاري ارتباطات اسلامي به وي تقدير نمايند.

در پايان باتوجه به پايگاه برجسته انقلاب اسلامي و شرايط حساس منطقه اي و جهاني، از مسئولان نظام اسلامي درخواست مي شود نسبت به تاكيدات ولي امر مسلمين در تقويت وحدت ملي پاي بند بوده و با مواضع مناسب خود اقتدار بخش نظام جمهوري اسلامي باشند.
 
منبع: کیهان