Gerdab.IR | گرداب

فیس بوک مدیر "حلقه استقامت در برابر مستکبرین" را مسدود کرد

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۰

فیس بوک به دلیل انتشار یک متن کوتاه برای مقابله معنوی با رژیم صهیونیستی و آمریکا برخی مدیران "حلقه استقامت در برابر مستکبرین" را مسدود کرد.

به گزارش گرداب به نقل از خبرگزاری مقاومت اسلامی، فیس بوک مدیر گروه و صفحه "حلقه انسانی استقامت در برابر مستکبرین" فیس بوک را مسدود کرد.

این صفحه و گروه هم نام با آن در حمایت از دانشجویان برای زنجیره انسانی روز سه شنبه در مقابل یو سی‌اف اصفهان ساخته شده است، اما پس از آن که با انتشار مطلبی به زبان انگلیسی برای دعوت از جوانان و دانشجویان دیگر کشورها جهت پیوستن معنوی به این زنجیره دامنه فعالیت خود را گسترده تر کرد، با پیغام های فراوان تیم مدیریت فیس بوک مبنی بر نقض قوانین این شبکه اجتماعی از طریق انتشار این پست مواجه شد.

فیس بوک طی پیغامی به مدیر این گروه عنوان کرد: شما به تازگی اقدام به ارسال مطلبی کرده اید که ناقض سیاست های فیس بوک است. بنابراین به طور موقت استفاده از برخی امکانات سایت برای شما بسته و در صورت ادامه این روند شما به طور کامل بلاک خواهید شد. برای آنکه بتوانید مجددا از امکانات ما استفاده و امکانات بلاک شده را مجددا مورد استفاده قرار دهید، مطمئن شوید که قوانین و استانداردهای ما را به طور کامل مطالعه و درک کرده و آنها را می شناسید.

ترجمه فارسی متن پست مذکور بدین شرح است:
دانشجویان ایرانی اقدام به برگزاری یک زنجیره انسانی در اصفهان کرده اند که هدف آن اعلام به تمام دولت های جهان است که ما می خواهیم به فعالیت های صلح آمیز هسته ای دست یابیم.

ما از تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی ترسیم. آنها هستند که باید از ما و مردم جهان واهمه داشته باشند.

دلیل دوم برگزاری این حلقه انسانی اعلام این جمله به تمام دوستانی است که در کشورهای خود مشغول اعتراض و صورت دادن انقلاب هستند (مثل وال استریت) که ما با شماییم!

اکنون زمان مرگ ظلم، استکبار و حق خوری فرا رسیده است.

پس برادران و خواهران ما! با این حلقه انسانی باشید.