Gerdab.IR | گرداب

وبلاگ "مبارز"؛

آقای باراک تمدید وضعیت اضطراری را مادام العمر کن!

تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۰

اوباما شنیده‌ایم وضعیت اضطراری ملی در مقابل ایران را یک سال دیگر تمدید کرده‌ای؟ پیشنهاد می‌کنم این وضعیت را مادام العمر تمدید کن. چون ملت ایران از آرمان‌های خود کوتاه نمی آید...

گرداب- شما حق دارید! آن روزی که ملت ایران شما را مثل سگ از این مملکت بیرون انداخت و روزهای خوش خوشانتان را به سیاهی مبدل کرد، وضعیت اضطراری شروع شد. آن روزی که شما فکر می‌کردید هر اتفاقی در دنیا باید با هماهنگی شما رخ دهد و ملت ایران عکس آن را ثابت کرد، وضعیت فوق العاده برای شما کلید خورد.

روزی که شما لولو خورخوره مردم دنیا بودید و با نام شما لرزه بر اندام بعضی‌ها می افتاد و در نقطه از دنیا 400 دانشجوی پیرو خط امام فسادکده و جاسوس خانه شما را تسخیر کردند و جاسوسانتان را مثل موش از ایران بیرون انداختند و ابهت پوشالیتان را برهم زدندو... آژیر وضعیت قرمز برای شما به صدا در آمد.

سال‌هاست این اوضاع ادامه دارد... راستی یادتان می آید؛ فرود شن‌های بیابان بر سر سگ‌هایتان در صحرای طبس را؟ می دانی چه برسرتان آمد؟ راستش را بخواهید مشکل از شما نیست؛ مشکل از عقل ناقصتان است. آدم بی عقل! اگر عقل داشتی این‌گونه سعی نمی‌کردی هر روز با یک استراتژی ملت را بهراسانی!



آقای باراک اوباما! شاید آن روز که امام عزیزمان فرمود: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، تو کودکی بیش نبودی! شاید هم در کاباره‌های نیویورک، لاس و گاس و... مشغول خوش گذارانی بودی، نمی دانم! شاید هم این جمله را شنیدی و به خود گفتی: وقتی بزرگ شدم حتما یک غلطی می‌کنم. تو احمق نفهمیدی امام ما چه گفت. باور کن نفهمیدی. شنیده‌ایم که خوردن الکل و مشروبات الکلی عقل را ناقص می کند. آخر آدم بی‌عقل تو را چه به این حرف‌ها! بوش هر چه نبود حداقل ژست آدم‌های قلدر را می‌گرفت هرچند به او نمی آمد!! تو چه؟ حتی ژست هم بلد نیستی بگیری !!

شنیده ایم استراتژی فشار به ایران برای کوتاه آمدن این ملت و کشور از آرمان‌هایش را تصویب کرده‌اید. آخر نادان کمی فکر کن! این ملت 32 سال این حرف‌ها را شنیده است. 32 سال مدام تهدید. مدام حرف از فشار و حمله. یک روز حمایت از رژیم صدام، یک روز عملیات پنجه عقاب، یک روز فشار از بیرون فروپاشی از درون، یک روز حمایت از آشوب‌های 88 و یک روز هم فشار با استفاده از تحریم‌ها! حالا هم همان حرف تکراری حمله به ایران!

به جان خودم خم به ابروی این ملت هم نمی آید. کاش حداقل برنامه‌های شبکه های خودتان را ببینید. وقتی بی بی سی فارسی تلاش می‌کند مردم ما را بترساند، 90درصد از تماس گیرندگان با برنامه اعلام می‌کنند در مقابل هر حمله‌ای سلاح به دست می‌گیرند و دهانتان را خورد می‌کنند.

مردک بی عقل و بی‌خرد! از چه می ترسانی این ملت را؟ از مرگ؟ این ملت را امام شناخت. ملتی که شهادت برای او سعادت است؛ پیروز است. می فهمی این جمله را؟! حداقل از مراکز مطالعاتی خود در سازمان سیا بپرس این جمله یعنی چه؟ روزی که خرمشهر آزاد شد، امام عزیزمان فرمود: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.» ملت ما می‌داند امام چه می گوید، ولی شما نادان‌ها نمی دانید!!

5 اردیبهشت 59 را اگر تو فراموش کنی، "جیمی کارتر" هرگز از یاد نمی برد! آن روز برای او و ژنرال های کارکشته‌اش به یک کابوس مبدل شده است. شاید هر شب خواب آن روز تاریخی را می‌بیند. ملت در سایه رهبری الهی امامشان در آرامش و آسایش به سر می‌برند و عده ای از گرگ های آمریکایی به فرمان کارتر در صحرای طبس در حال طراحی عملیات پنجه عقاب بودند. خدای ملت، همان خدایی که خرمشهر را آزاد کرد، همان خدایی که این ملت و رهبرشان او را خوب می شناسند، بیدار است و مکر شیطان را پاسخ می دهد.

این بار شن‌های بیابان به یاری خمینی و ملت ایران می آیند. برخورد هواپیماها و بالگردهای سیکورسکی، نظامیان آمریکایی را به جهنم می‌فرستد و تو هنوز این ملت را نشناختی! تو خدای این ملت را نمی‌شناسی. تو نمی‌دانی امداد الهی یعنی چه! تو عقل نداری!  با چه می‌خواهی به این ملت حمله کنی؟ سلاح‌های تو چقدر از شن‌های صحرای طبس قوی‌ترند؟! هر چه زور دارید بزنید!! بازی  Battlefield3 بسازید و این‌گونه سعی کنید به ایران حمله کنید! دل سیاهتان را با همین تخیلات خوش کنید! آخرش که چه؟! روی سنگ قبر همه شما یک جمله نوشته خواهد شد: "علت مرگ، عصبانیت از ملت ایران".

اوباما شنیده‌ایم وضعیت اضطراری ملی در مقابل ایران را یک سال دیگر تمدید کرده‌ای؟ پیشنهاد می‌کنم این وضعیت را مادام العمر تمدید کن. چون ملت ایران از آرمان‌های خود کوتاه نمی آید...

مبارز