Gerdab.IR | گرداب

فعال ملی - مذهبی:

نباید فرصت شیطنت در انتخابات را از دست بدهیم!

تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۰

حتی اگر بخواهند فضا را امنیتی کنند و سخت گیری به خرج دهند می توان در سطح جامعه شیطنت کرد؛ این همان فرصتی است که باید از آن استفاده کنیم.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، تلویزیون ماهواره ای "رسا" وابسته به جنبش سبز دوشنبه 21 نوامبر (30 آبان) به بررسی فضای انتخابات پیش رو و موقعیت اصلاح طلبان پرداخت.

"رضا علیجانی" (فعال ملی–مذهبی) در این شبکه گفت: «انتخابات اسفندماه می تواند از طرفی یک فریب بزرگ و از طرف دیگر فرصتی برای جنبش سبز و اصلاح طلبان باشد. اگر تحلیل خود را بر یک استراتژی قوی استوار کرده و جنبش سبز را آسیب شناسی کنیم و با یک دید تشکیلاتی به مسئله انتخابات بنگریم، می توانیم آن را تبدیل به یک فرصت کنیم؛ در غیر این صورت فقط تنور انتخابات را برای حاکمیت گرم خواهیم کرد.»

وی در ادامه اظهار داشت: «قوانینی که در قانون اساسی درباره انتخابات وضع شده است حاکمیت را به تحمل و مدارا وا می دارد؛ بنابراین حتی اگر بخواهند فضا را امنیتی کنند و سخت گیری به خرج دهند می توان در سطح جامعه شیطنت کرد؛ این همان فرصتی است که باید از آن استفاده کنیم.»
 
آن گونه که از ظاهر کلام گوینده عبارات بالا برمی آید، فتنه گران علاوه بر اینکه هنوز به کسب کرسی های مجلس امید دارند، برای اخلال و آشوب در انتخابات هم برنامه مفصلی تدارک دیده اند.