Gerdab.IR | گرداب

اعتراف يك مجري ضد انقلاب:

ايران تمام تلويزيونهاي ماهواره‌اي را بي‌اعتبار كرده است

تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۸۹

يك ضد انقلاب خارج نشين اعتراف كرد كه جمهوري اسلامي با اقدامات حساب شده اين تلويزيونها را بي اعتبار كرده و همه آنها را به لبه پرتگاه سوق داده است.

گرداب- آتي نيوز نوشت؛ شهرام همايون مجري برنامه آخرين لحظه با تشريح سير راه اندازي شبكه‌هاي فارسي زبان خارج از كشور گفت: جمهوري اسلامي با برنامه‌ريزي توانست هنرمنداني كه در لس آنجلس بودند را تشويق به مهاجرت به دوبي كرد و در دبي باز هم به سراغ تك تك اين هنرمندان رفته و آنها را تشويق به برگشت به ايران كردند و با اين كار ارتباط آنها را با تمام جريانات سياسي قطع كردند.

اين ضدانقلاب فراري افزود: هنرمنداني كه يك روز پايگاه قدرت ملي بودند، در خارج از كشور تبديل شدند به عناصر منفعل عناصري كه كاري نمي توانستند انجام بدهند.

وي گفت: به اين ترتيب تلويزيونهاي غير سياسي كه منبع درآمد شان از فروش محصولات اين هنرمندان بود با كم رنگ شدن اين هنرمندان بازوان خودشان را از دست دادند و ديگر كساني كه درآمدهاي خيلي بزرگ داشتند با مشكلات مالي مواجه شدند و حتي برنامه هايشان قطع شد.

همايون با ذكر چند مثال گفت: تلويزيونهاي فارسي زبان اكنون به لب يك پرتگاهي برده شدند كه امروز مردم خيال مي كنند اين تلويزيونها، تلويزيونهاي جمهوري اسلامي هستند و اين باعث شد كه اين تلويزيونها آن قدرتي كه بايد داشته باشند نداشته باشند.

مجري برنامه آخرين لحظه، اقدامات ايران در مقابله با تلويزيونهاي سياسي فارسي زبان را هم شامل بدنام كردم مسئولان آنها و بستن راه درآمد اين شبكه‌ها دانست و با انتقاد از كساني كه به پولهاي دريافتي اين تلويزيونها از مردم ايراد مي گرفتند، گفت: اين پولها مستمسكي شد در دست جمهوري اسلامي كه بيايد و تبليغ بكند كه اينها فقط مي خواهند پول جمع بكنند. خب اگر ما پول نگيريم از كجا بايد خودمان را بچرخانيم!

همايون افزود: از 3529 عضوي كه ما داريم به دليل وضع بد اقتصادي فقط 800 عضو اعلام كردند كه حق عضويت را پرداخت مي كنند.

وي در ادامه با اين ادعا كه رسانه هاي دولتي مثل صداي امريكا و بي بي سي فارسي با جمهوري اسلامي رابطه دارند، علت اين رابطه را هم گزارشها و مصاحبه هايي ذكر كرد كه از داخل ايران با اينها مي شود و ادعا كرد كه ايران با اين مصاحبه شوندگان و گزارش كنندگان كاري ندارد.

اين ضد انقلاب كه به خاطر نقش موثرش در چند حادثه تروريستي مورد تعقيب پليس بين‌الملل قرار گرفت، در پايان سخنان خود با انتقاد از ايرانيان مقيم آمريكا گفت: با اينكه آزاديخواهان امريكا به حمايت از ما برخاستند ولي تلويزيونهاي فارسي زبان هيچ كدام هيچ حمايتي نكردند.
 
منبع: خبرگزاری فارس