Gerdab.IR | گرداب

مدیر دفتر توسعه وبلاگ نویسی دینی:

فضای اینترنت طی سه سال گذشته تحت تأثیر مذهبی‌ها بود

تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۰

مدیر دفتر توسعه وبلاگ نویسی دینی گفت که در دو سه سال گذشته فضای اینترنت و وبلاگ نویسی تحت تأثیر ورود خوب مذهبی ها بوده است.

به گزارش گرداب به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، حجت‌الاسلام "نجمی" اظهار داشت: «وقتی داریم فعالیت مذهبی ها را در فضای اینترنت مورد ارزیابی قرار می دهیم، اگر بخواهیم فقط وبلاگ نویسی را ارزیابی کنیم ارزیابی ناقصی انجام داده ایم. الان شبکه های اجتماعی را باید خیلی جدی بگیریم و باید حرکت های ارزشی را در وبلاگ نویسی، شبکه های اجتماعی و چند فضای جدیدی که پیش آمده ارزیابی کنیم. شبکه های اجتماعی الان چنان قدرتمند شده اند که کمتراز وبلاگ نویسی نیستند و حتی به اعتقاد بعضی دارند وبلاگ ها را عقب می زنند.»

مدیر دفتر توسعه وبلاگ نویسی دینی گفت: «در دو سه سال گذشته فضای اینترنت و وبلاگ نویسی تحت تأثیر ورود خوب مذهبی ها بوده است. اگر چه این ورود و حضور از جهت تعداد خیلی کم است، ولی رشد بسیار خوبی نسبت به گذشته داشته، بچه های مذهبی خوب متوجه شدند که ادبیات وبلاگ نویسی و ناهنجاری های حضور در فضای اینترنت و انتقال مطلب به مخاطب چیست و به خوبی هم از آن دارند استفاده می کنند.»

وی تاکید کرد: «الان در شبکه های اجتماعی فعالان مذهبی خیلی خوبی فعالیت می کنند. واکنش خیلی سریع دارند و رفتار خیلی قوی در مسائل دینی دارند. من این حرکت در طی دو سه سال گذشته را بهتر از گذشته ارزیابی می کنم ولی باز این حضور خیلی کم است.»

منبع: نسیم