Gerdab.IR | گرداب

خواسته حامیان آمریکایی منافقین از اوباما:

از بسته شدن اردوگاه اشرف جلوگیری کن

تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۰

برخی مقامات آمریکایی حامی منافقین با نوشتن نامه ای به باراک اوباما از وی خواستند تا با فشار بر دولت عراق ضرب الاجل مربوط به بسته شدن مقر منافقین را لغو کند.

به گزارش گرداب به نقل از مشرق، عده ای از حامیان گروهک منافقین در آمریکا با نوشتن نامه ای به رئیس جمهوری این کشور بر آن هستند تا وی مانع بسته شدن پایگاه اشرف در زمان تعیین شده از سوی دولت عراق شود.
 
برخی مقام های سابق نظامی آمریکا که حامی منافقین هستند با نوشتن این نامه به باراک اوباما از وی خواستند تا با فشار بر دولت عراق ضرب الاجل مربوط به بسته شدن پایگاه اشرف، مقر منافقین، را لغو کند.
 
گفته می شود دولت عراق 31 دسامبر را آخرین مهلت برای بسته شدن این پایگاه عنوان کرده است.  این نامه سه روز پس از دیدار باراک اوباما با نوری المالکی نخست وزیر عراق در واشنگتن منتشر می شود.

ژنرال "هانری شلتون"، رئیس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا از جمله امضا کنندگان این نامه بوده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، در این نامه ادعا شده که تلاش ها برای بسته نشدن این اردوگاه اقدامی در راستای ممانعت از کشتار جمعی ساکنان آن خواهد بود.

هم اکنون قریب به 3 هزار 300 نفر در اردوگاه شرف مستقر هستند، اما دولت عراق با هرگونه ادامه حضور آنها در این کشور مخالفت کرده است. تلاش ها از سوی سازمان ملل متحد برای یافتن کشور ثالثی به منظور انتقال این گروه ادامه دارد.