Gerdab.IR | گرداب

بيانيه 186 نماينده در حمایت از شکار پهپاد جاسوسی:

نیروهای مسلح قدرت تکنولوژی آمریکا را به سخره گرفتند

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۰

آمریکا بداند با این‌گونه حرکات به قصد جاسوسی، به ارعاب ‌ملت ایران موفق نمی شود و همانند شکست مفتضحانه صحرای طبس هر‌گاه که بخواهد اقدامی کند، پوژه‌اش به خاک مالیده خواهد شد.

به گزارش گرداب نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، با صدور بيانيه‌اي از حماسه‌آفريني نيروهاي مسلح و سپاه پاسداران در كنترل هواپيماي آمريكايي قدرداني كردند و از نهادهای بین المللی خواستند تا درباره این اقدام خطرناک آمریکا موضع شفافی اتخاذ کنند.

متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
امام خميني‌رحمت‌الله‌علیه، ماه محرم را ماه پيروزي خون بر شمشير اعلام كرد. بار ديگر قدرت اين ماه الهي و عاشورايي پيروزي خود را برقدرت هاي جهاني نشان داد.
 
نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با به‌كارگيري فناوري بومي در يك جنگ واقعي الكترونيك و ضد الكترونيك همه قدرت تكنولوژي آمريكا را به سخره گرفتند و پيشرفته‌ترين هواپيماهاي بدون سرنشين فوق مدرن جاسوسي آمريكا به نام RQ170 را كه براي امر جاسوسي از مرزهاي هوايي ايران گذشته بود در صحراي طبس در اختيار و كنترل خود قرار دادند و اينك اين هواپيما را براي تحقيقات بيشتر در اختيار دارند.

آمریکا بداند با این‌گونه حرکات به قصد جاسوسی، به ارعاب ‌ملت ایران موفق نخواهد شد. همانند شکست مفتضحانه صحرای طبس که ماشین جنگی آنها 5 اردیبهشت 1359 به دام رمل‌ها افتاد، هر‌گاه که بخواهد اقدامی کند، پوژه‌اش به خاک مالیده خواهد شد.

در حماقت اين دشمنان همين بس كه نمي‌دانند آزموده را آزمودن خطاست. فراكسيون هوا و فضا و هوانوردي مجلس شوراي اسلامي و نمايندگان مجلس با محكوميت اين اقدام جاسوسي لازم مي‌دانند به خاطر حفظ حريم بين‌المللي همه كشورها، ‌سازمان‌ها و مجامع حقوقي مستقل بين‌المللي شوراي امنيت، مجمع عمومي سازمان ملل و رئيس سازمان ملل موضوع را هرچه سريعتر مورد بررسي قرار داده و موضع شفاف خود را نسبت به محكوميت اين اقدام خطرناك نشان دهد.

همچنين ملت شريف ايران حق خود را در مورد ضرورت دريافت خسارات ناشي از اين اقدام كه مصداق بارز تروريسم بين‌المللي و خلاف محرز قوانين بين‌المللي است از كشور متجاوز آمريكا محفوظ مي‌داند.