Gerdab.IR | گرداب

پيغام سازگارا به تاج زاده در زندان

تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۰

"محسن سازگارا" ضدانقلاب فراري ساكن آمريكا اخيرا پيغامي را به "مصطفي تاج زاده" از عناصر كودتاگر سال ۸۸ ارسال كرده است.

به گزارش گرداب،"سازگارا" در پيام خود كه از طريق يكي از نزديكان همسر تاج‌زاده به وي منتقل شده، با اعتراض به سردرگمي و انفعال اصلاح طلبان، طرح‌هاي بي فرجام اين جريان را مورد اشاره قرار داده و تصريح كرده است كه اقدامات اصلاح طلب‌ها مبتني بر درك واقعي و دقيق از تحولات جامعه نمي باشد.

وي با اشاره به طرحي كه "تاج‌زاده" چندي پيش تحت عنوان "دوشنبه هاي اعتراض" مطرح كرده بود، خطاب به تاج‌زاده گفته است: «طرح شما بر اساس طرحي بود كه من آن را "سه شنبه‌هاي اعتراض" ناميده بودم. اين طرح را من در بحبوحه اعتراضات طراحي كرده بودم كه نتيجه اي هم نداشت.»

سازگارا همچنين خطاب به تاج زاده گفته است: «شما نبايد اين مسير تجربه شده را ادامه مي دادي. طرحي كه من دادم نتيجه‌اش فقط اين شد كه مرا با صداي آمريكا دچار مسئله كرد.»

وي در ادامه بر ضرورت دريافت تحليل‌هاي درست از جامعه تاكيد كرده و گفته است: «تحليل‌هاي ما از وقايع ايران اشتباه بوده و ما بايد حتما به تحليل‌هاي درستي برسيم تا بتوانيم به نتيجه مطلوب برسيم.»

گفتني است پيام سازگارا بيش از هر چيز اعتراف به شكست برنامه هاي مختلف فتنه گران و ضد انقلاب براي مقابله با جمهوري اسلامي ايران و اذعان به توانمندي نظام بوده و توصيه هاي وي به تاج زاده بيانگر اصرار فتنه‌گران داخلي بر مدل هاي شكست خورده مي باشد.

منبع: ندای انقلاب