Gerdab.IR | گرداب

30 ميليون دلار ديگر براي شبيخون فرهنگي به خانواده و اخلاق

تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۸۹

رابرت مرداك سرمایه گذار صهیونیست، درصدد است با اختصاص بودجه اوليه 30 ميليون دلاري، 5 شبكه ديگر را پس از «فارسي 1» راه اندازي كند.

به گزارش گرداب به نقل از شبكه خبر، سرمايه گذار صهيونيست شبكه ضد اخلاقي «فارسي وان» درصدد گسترش اين شبكه است. به گزارش رابرت مرداك درصدد است با اختصاص بودجه اوليه 30 ميليون دلاري، 5 شبكه ديگر را پس از «فارسي 1» راه اندازي كند.
يكي از اين شبكه ها قرار است با پخش برنامه هايي مخصوص رده سني كودكان فعاليت هدفمند و ضد اخلاقي خود را در سطح خردسالان پيش ببرد.
در همين حال به گفته كارشناسان، مسئولان فارسي1 مي كوشند با فرهنگ سازي غلط و عادي سازي مسايل غيراخلاقي در جامعه مسلمان و متمدن ايران بنيان خانواده را در ايران متزلزل كنند.
رابرت مرداك صاحب فارسي وان يهودي استراليايي الاصل به سلطان شيطاني رسانه ها معروف است.وي 60 شبكه تلويزيوني به 13 زبان مختلف دارد و از صهيونيست هاي قدرتمند دنيا به شمار مي رود.
ترويج خانواده هاي بي سامان و لجام گسيخته، ترويج و عادي جلوه دادن خيانت خانوادگي، بي اهميت جلوه دادن احترام به والدين، عادي جلوه دادن رابطه خارج از ازدواج، هويت زدايي از مفهوم خانواده به عنوان كوچكترين واحد اجتماعي مستقل و موثر، عادي جلوه دادن سقط جنين براي دختران، تعصب زدايي از كانون خانواده و ترويج بي تفاوتي نسبت به حريم خانواده، ترويج مفهوم زندگي با ديگران به جاي ازدواج، ترويج فمينيسم، مخدوش كردن رابطه فرزندان در خانواده، ترويج خشونت در ميان جوانان و نوجوانان از طريق پخش موزيك ويدئوهاي خاص و پي ريزي و ايجاد آمادگي ذهني تفكر شيطان پرستي در نوجوانان و جوانان از محورهاي ديگر فعاليت اين شبكه است.