Gerdab.IR | گرداب

چرا منافقین از نام خود شرم دارند؟

تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۰

سال‌هاست سازمان‌ها و انجمن‌ها و سایت‌های اینترنتی ایجاد می‌کند که هیچ‌گونه نامی از مجاهدین و یا "مسعود" و "مریم رجوی" در آنها نمی‌برد، در حالی که گردانندگان و مجریان آنها علناً از مواضع مجاهدین دفاع می‌کنند.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، سایت "بالاترین"، روز دوشنبه 19 دسامبر (28 آذر) در انتقاد از منافقین نوشت: اینکه مجاهدین خلق بین ایرانیان و حتی در کشورهای دیگر سازمانی بدنام است، بر کمتر کسی پوشیده است. اما به نظر، خود سازمان مجاهدین هم به این مسئله واقف است.

به این دلیل ساده که سال‌هاست سازمان‌ها و انجمن‌ها و سایت‌های اینترنتی ایجاد می‌کند که هیچ‌گونه نامی از مجاهدین و یا "مسعود" و "مریم رجوی" در آنها نمی‌برد، در حالی که گردانندگان و مجریان آنها علناً از مواضع مجاهدین دفاع می‌کنند و مطالب‌شان هم به صورتی کاملا تابلو در خط این سازمان هستند.

این سایت ادامه داد: یک نمونه از این انجمن‌ها، "فروم ایرانیان" در آمریکا است و دیگری "ایرانی‌ آمریکایی‌‌های شمال کالیفرنیا" که یکی از برگزارکنندگان کمپین‌های مجاهدین در این کشور است.

در فضای مجازی هم سایت هایی مثل "همبستگی ملی" از این نمونه است که اگر دقت شود اکثر مطالب این سایت کپی مطالب سایت مجاهدین است. سوالی که مطرح می شود این است: چرا مجاهدین از استفاده از نام خود شرم دارند؟