Gerdab.IR | گرداب

امکان مکالمه تصویری با سیم کارتهای نسل سوم

تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۰

اپراتور سوم تلفن‌همراه با انتشار اطلاعیه‌ای از ارائه خدمات "مکالمه تصویری" خبر داد.

به گزارش گرداب، اپراتور "تامین تله کام" با انتشار اطلاعیه‌ای آغاز رسمی پیش ثبت نام سیم کارت‌های خود را با نام تجاری "رایتل" اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه، دارندگان سیم کارت‌های دائمی "رایتل" می‌توانند از انواع خدمات ارائه شده از سوی این شرکت شامل مکالمه عادی، مکالمه تصویری، اینترنت و ... استفاده کنند و هزینه مکالمات و سایر خدمات مورد استفاده را در پایان هر دوره با دریافت صورت حساب پرداخت کنند.

همچنین مشترکان متقاضی سیم کارت‌های پیش پرداخت نیز بدون پرداخت هزینه اشتراک ماهانه و با شارژ کردن حساب خود از طریق خرید کارت شارژ و یا سایر روش‌های اعلام شده در رسانه‌ها می توانند تا سقف اعتبار موجود در حساب خود از انواع خدمات شبکه رایتل شامل مکالمه عادی، مکالمه تصویری و اینترنت استفاده کنند که طرح های مخصوص این مشترکان در تحویل سیم کارت از طریق رسانه ها و تارنمای رایتل اعلام خواهد شد.

متقاضیان سیم کارت دیتا که ویژه دسترسی به خدمات دیتا و اینترنت پرسرعت است، می توانند به طور دائم و به صورت سیار با استفاده از دستگاه‌های مختلف نظیر انواع تبلت، مودم‌های جیبی با قابلیت "3G  " و لپ‌تاپ‌هایی که محل نصب سیم کارت دارند از اینترنت استفاده کنند. این سیم کارت‌ها قابلیت ارسال و دریافت پیام کوتاه (SMS) را نیز دارند. این سیم کارت‌ها در این مرحله فقط به صورت پیش پرداخت ارائه خواهد شد.

منبع: خبرآن‌لاین