Gerdab.IR | گرداب

نفوذ بهائيت در پوشش گروههاي اجتماعي به شهرداري‌های کشور

تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۸۹

رد پاي گروهی از بهائيان كه تحت پوشش خدمات اجتماعي و فرهنگي به كودكان بي سرپرست و اصطلاحا كودكان كار فعاليت ميكنند، در برخي از سازمان‌ها و نهادهاي تاثيرگذار جامعه به تدريج آشكار مي‌شود.

گرداب، به تازگي برخي از اعضاي یک گروه بهائی با استفاده از رابطين خود به شهرداري كرج نفوذ كرده‌اند.

بر پايه اين گزارش گروه مذكور با نام كيانا فعاليت ميكند و نزديك به 7 سال است كه در شهرستان كرج دراين زمينه فعاليت دارد. گروه کیانا طي دوسال گذشته به بخش‌هايي از معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري كرج نفوذ نموده و بسياري از برنامه هاي مشترك را با شهرداري كرج برگزار نمايد.

اين گروه مرتبط با سركرده بهائيان در وردآورد مي باشند كه هدايت آنها را نيز جمعي از جوانان تازه بهايي شده برعهده دارند.

گفتني است در شرايطي كه گروههاي مثبت فرهنگي با بحران براي فعاليت و تحرك مواجه هستند صرف بودجه هاي كلان بيت المال براي چنين گروههايي عملا به قيمت نابودي فرهنگ كشور آن هم در شهر آسيب پذير فرهنگي مثل كرج منجر مي‌شود.
 
منبع: جهان نیوز
 
تکمیلی: تکذبیه گروه کیانا
به اطلاع می رساند گروه فرهنگی – اجتماعی کیانا یک گروه مردم نهاد است که از سال 1382 با مجوز رسمی از فرمانداری کرج به شماره 24478/22 و با هدف سوادآموزی و در اختیار قرار دادن امکانات فرهنگی به کودکان و نوجوانان مشغول به کار در سطح شهر کرج که از نعمت تحصیل محروم مانده اند، با مشارکت جوانان مسلمان و دلسوز حرکت می نماید و در طول مدت فعالیت خود با ارگانهای دولتی و غیردولتی بسیاری از جمله مجموعه شهرداری کرج (که به حق خدمات فراوانی را به هموطنان عزیز به صورت شبانه روزی ارائه می دهند) در زمینه حمایت از کودکان کار و خیابان همکاری داشته است، نسبت به خبر کذب (ارتباط گروه کیانا با بهائیان و سرکرده آنها) اعتراض شدید خود را ابراز داشته. در ضمن درخواست دارد متن تکذیبیه به همراه پیوست آن به اطلاع مردم شهیدپرور ایران و شهر کرج رسانده و در سایت درج گردد. امید که آن رسانه محترم در امر اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از منابع کذب و احتمالا بدخواه استفاده ننماید. گروه کیانا همچنین آماده پاسخگویی برای شفاف شدن اذهان عمومی خواهد بود.
 
مدیریت گروه فرهنگی – اجتماعی کیانا