Gerdab.IR | گرداب

منفورترین مدیران دنیای تکنولوژی + عکس

تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۰

موسسات آمارگیری در روزهای پایانی سال تلاش می‌کنند تا از هر آنچه می‌شود آمار گرفت، آمار بگیرند. آمارهای پایان سال در واقع چکیده‌ای هستند از عملکرد افراد، سازمان‌ها و نهادها در طول ۱۲ ماه سال.

گرداب- نزدیک شدن به پایان سال معمولا بوی آمار و ارقام و جمع‌بندی می‌دهد. موسسات آمارگیری در روزهای پایانی سال تلاش می‌کنند تا از هر آنچه می‌شود آمار گرفت، آمار بگیرند.

آمارهای پایان سال در واقع چکیده‌ای هستند از عملکرد افراد، سازمان‌ها و نهادها در طول ۱۲ ماه سال. در همین راستا یک موسسه آمار به نام "Glassdoor" هم بیکار ننشسته و با نظر سنجی از کارمندان چند موسسه، منفورترین مدیران عرصه تکنولوژی را معرفی کرده است.

1. "اورسلا بِرنز"، Xerox
این خانم مدیر ۵۳ ساله که از منطقه‌ای جرم‌خیز در منهتن نیویورک به مدیریت عامل "زیراکس" رسیده، باوجودی که از آنجا به اینجا رسیده، چندان میان کارمندانش محبوب نیست و تنها ۲۸درصد، از آنها از او راضی هستند.



2. تیم مورس، Yahoo
مدیر عامل موقت "یاهو" هم وضعی چندان بهتر از همتای خود در زیراکس ندارد و تنها ۳۱درصد از کارمندانش از حضور او در راس این نهاد قدرتمند عرصه تکنولوژی راضی هستند.



3. استیو بالمر، Microsoft
وضع اولین میلیاردر از نظر ارزش دارایی در دنیا که همه ثروتش را از راه معاملات بورس به دست آورده هم چندان تعریفی ندارد. رضایت ۳۵ درصدی مطمئنا برای این مدیر ۵۵ ساله آمار چندان خوبی نیست.



4. لاول مک آدام، verison
مدیرعامل این شرکت مخابراتی هم به طور کلی به لحاظ محبوبیت در سطحی معمولی قرار دارد، چرا که توانسته رضایت ۳۸درصدی کارمندان خود را جلب کند.



5. جان اس رکستیلو، EA
مدیرعامل بزرگترین شرکت تولید، عرضه و فروش بازی‌های ویدئویی هم باید برای محبوب‌تر شدن میان کارمندانش بیشتر تلاش کند، چرا که تنها از ۴۳درصد محبوبیت برخوردار است.



6. راندال استفنسون، AT&T
مدیرعامل بزرگ‌ترین شرکت مخابرات تلفن ثابت، سرویس‌دهنده اینترنت پهن باند و دومین اپراتور تلفن همراه آمریکا با ۴۹درصد محبوبیت در نیمه راه قرار دارد و طبیعتا با توجه به مسئولیتی که دارد، باید سعی کند بیش از پیش جای خود را در دل کارمندانش باز کند.



7. سانجی‌جها، موتورولا
درست است که ۵۳درصد از کارمندان "موتورولا" از سانجی‌جها راضی هستند اما این رقم برای منفور شناخته شدن او کافیست.



8. تیم آرمسترانگ، AOL
محبوبیت مدیرعامل این شرکت سرویس‌دهنده اینترنتی هم چندان چنگی به دل نمی زند، چون تنها ۵۵درصد از کارمندانش از او راضی هستند.



9. فیلیپ هام، T-Mobile
کارمندان T-Mobile هم خیلی دل‌خوشی از مدیرعاملشان ندارند و تنها ۵۷درصد از آنها رضایت خود را از عملکرد آقای هام ابراز کرده اند.



10. جان چمبرز، Cisco
چمبرز هم با کسب تنها ۵۷درصد رضایت کارکنان سیسکو خود را در میان منفورترین مدیران جای داده است.



ایران ویج