Gerdab.IR | گرداب

حقيقت‌جو: از ضرغامي شكايت مي‌كنم

تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۸۹

پخش مستندي درباره مواضع و اقدامات ضد ايراني فاطمه حقيقت‌جو، با واكنش تند اين نماينده اصلاح‌طلب مجلس ششم روبرو شده است.

پخش يك برنامه مستند از رسانه ملي درباره حاميان خارج‌نشين فتنه 88، با واكنش شديد ضدانقلاب روبرو شده است.
به گزارش گرداب، در پي پخش مستندي درباره فعاليت‌ها و اقدامات "فاطمه حقيقت‌جو"، نماينده اصلاح‌طلب مجلس ششم، وي با انتشار يك بيانيه، نسبت به پخش اين مستند خبري واكنش نشان داد. 
حقيقت‌جو كه به همراه محسن كديور و عطاءالله مهاجراني مديريت سايت ضدانقلاب جرس را برعهده دارد، اين مستند را كه حاوي سخنراني‌ها و مصاحبه‌هاي او است، غيراخلاقي خوانده و رئيس رسانه ملي را تهديد به شكايت در دادگاه بين‌المللي كرده است!
واكنش تند اين حامي سران فتنه نسبت به پخش سخنانش از رسانه ملي، به انتقادات گسترده مردم از حمايت او از گروهك تروريستي منافقين بازمي‌گردد.
پس از نمايش سخنان حقيقت‌جو در يك تجمع ضدايراني در نيويورك كه او در آن به حمايت از اعضاي گروهك منافقين و همراهي آنان با حاميان جنبش سبز در خارج از كشور اشاره مي‌كرد، جمع زيادي از وبلاگنويسان نسبت به سخنان او واكنش نشان دادند.
اين افراد اعلام كردند كه هرگز حاضر به همكاري با اعضاي گروهك تروريستي منافقين كه عامل كشتار تعداد زيادي از مردم بي‌گناه ايران هستند، نيستند و حقيقت‌جو نيز بايد به خاطر اين اظهارات عذرخواهي كند.
گفتني است در پي ناآرامي‌ها سال گذشته در ايران، حاميان یکی از سران فتنه براي ايجاد يك شبكه ضد جمهوري اسلامي ايران، به همكاري گسترده با گروه‌هاي سلطنت‌طلب، بهايي‌ها و همچنين گروهك تروريستي منافقين پرداختند.
 
منبع: شبکه ایران