Gerdab.IR | گرداب

در سایت بالاترین مطرح شد؛

ادامه هم‌نوایی کروبی با منافقین

تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۰

کروبی گفته است که حکومت در صدد تکرار پروژه انتخابات ۸۸ است. آن ها به دنبال برگزاری انتخاباتی فرمایشی هستند.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، سایت بالاترین روز دوشنبه 26 دسامبر (5 دی) در خبری آورد: مهدی کروبی گفته است که حکومت در صدد تکرار پروژه انتخابات 88 است. آنها به دنبال برگزاری انتخاباتی فرمایشی و دستوری همراه با رد صلاحیت و ابطال برخی حوزه‌ها و پرکردن صندوق‌های رای از رای‌های بدون صاحب و سپس برخورد و دستگیری و به وجود آوردن رعب و وحشت و امنیتی کردن کشور هستند.

این رسانه صهیونیستی در ادامه اضافه کرد: در این انتخابات حکومت به دنبال این است که از کاندیداها بخواهد که برای دریافت جواز تایید صلاحیت شورای نگهبان، به تعبیر آنان از "سران فتنه" و گروه خودساخته "جریان انحرافی" اعلام برائت کنند.

شایان ذکر است سران فتنه و گروه های وابسته به آنان در سال 88 به همراه کشورهای غربی و رسانه های خارجی در صدد براندازی نظام اسلامی بودند که با نه بزرگ ملت در روز 9 دی و 22 بهمن مواجه شدند.
 
جالب است زمانی که این افراد در مسند قدرت بودند انتخابات آزاد و واقعی(!) بود، اما هنگامی که به خاطر بی لیاقتی و... از سوی مردم از حاکمیت اخراج شدند انتخابات فرمایشی و غیر واقعی می شود.

هر چند سران فتنه در کشور محلی از اعراب ندارند و با بصیرت و هوشیاری مردم ایران راه به جایی نبردند، اما هر از چند گاهی باز در ادامه هم نوایی با عوامل ضد انقلاب و رسانه های بیگانه به دشمنان ملت ایران چراغ سبز نشان می دهند.