Gerdab.IR | گرداب

جدیدترین اظهارات سران فتنه علیه یکدیگر

تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۸۹

دیدار برخی چهره های استانی اصلاح طلبان با سران فتنه، موجب علنی شدن شکاف های میان آنان شده است.

دیدار برخی چهره های استانی اصلاح طلبان با سران فتنه، موجب علنی شدن شکاف های میان آنان شده است.
به گزارش گرداب، تعدادی از اصلاح طلبان استان های شمالی کشور بطور جداگانه با سران فتنه دیدار و در باب مهمترین مسائل روز با یکدیگر به گفتگو نشسته اند.
در دیدار چهره های سرشناس استانی دوم خردادی با کاندیدای اصلاح طلبان، کاندیدای مزبور به تخریب سیاست های خارجی نظام پرداخته و با تهدید نظام گفته است که اقدامات وی موجب سقوط آن خواهد شد.
همچنین این افراد سپس به دیدار یکی دیگر از سران فتنه رفته و به محورهای گفتگوهای خود با کاندیدای شکست خورده انتخابات اشاره می کنند که این مساله باعث بیان انتقادات میزبان آنان از فرد مزبور می شود.
فرد مزبور گفته است، این فرد چرا درباره اعدام معدومین موضع گرفت؟ چرا باید وی موضعی درتقابل با نظام می گرفت؟ موضع ایشان در قبال ترور تروریست ها اشتباه بود.
وی همچنین گفته است: الان من مانده ام با این آدم ها چکار کنم. اگر من این حرفها را علنی تر بگویم به نفع تصور ایجاد فاصله میان من و موسوی می انجامد که البته به نفع من خواهد بود و به ضرر جنبش سبز. اگر هم مطلبی در این زمینه نگویم به ضرر اصلاحات خواهد بود.
 بر اساس این گزارش، این اصلاح طلبان در ادامه به دیدار یکی دیگر از سران فتنه رفته و با وی به گفتگو نشسته اند.
میزبان اصلاح طلبان مزبور نیز در این دیدار گفته است: «من زیاد به دوستان دیگر اطمینان ندارم. آنها در موقع نیاز مرد عمل نیستند و من را تنها می گذارند و حتی احتمال دارد جا بزنند و توبه کنند.»
گفتنی است این اظهارات در حالی صورت گرفته است که با باور بسیاری از تحلیلگران، سران فتنه با توجه به جنس توهمات خود دچار شکاف شده اند بگونه ای که بدنبال فرصتی جهت برائت از همدیگر می باشند.

 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی جوان