Gerdab.IR | گرداب

سایت‌های حامی موسوی اعتراف کردند:

درماندگی ضدانقلاب در اثر ریزش شدید هوادار

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۸۹

نظرسنجی سایت‌های حامی آقای موسوی نشان می‌دهد که کمتر از 5 درصد اغتشاشگران حاضر به ادامه آشوب‌های خیابانی هستند؛ مساله‌ای که از سوی این سایت‌ها به عنوان "فاجعه" نام برده شده است.

به گزارش گرداب، نتایج به دست آمده از نظرسنجی سه سایت حامی جنبش سبز و جریان آشوبگر حاکی از ریزش شدید نیروهای میدانی این جریان است.

تعدادی از سایت‌هایی که در خارج از کشور نقش پادویی جریان فتنه را بر عهده دارند و همچنین یک سایت مدعی اصلاح طلبی متمایل به جریان اقلیت که جملگی در انتخابات سال گذشته برای آقای موسوی فعالیت می کردند، در آستانه سالگرد انتخابات از کاربران خود درخواست کردند که آیا آمادگی دارند در سالروز انتخابات ریاست جمهوری در تظاهراتی شرکت کنند؟

نتایج به دست آمده از این نظر سنجی به گونه ای است که دست اندرکاران سایت های فرقه سبز سابق از آن به عنوان فاجعه نام برده‌اند.

به اعتراف این سایت‌ها، بیش از 85 درصد از افرادی که در این نظرسنجی ها شرکت کرده اند معتقدند نیازی به حضور در تجمعات و تظاهرات نیست و ضرورتی برای این گونه تحرکات وجود ندارد.

رسالت در این باره می نویسد، نکته قابل توجه در نظر سنجی سایت حامی این کاندید شکست خورده، این است که حدود 60 درصد نظر دهندگان معتقدند اقداماتی که طی یک سال گذشته در تجمعات و تظاهرات خیابانی انجام شد، به سود دشمنان ایران تمام شده است و لذا نباید اشتباهات گذشته را تکرار کرد.

یکی از این سایت های پر مدعا که بیش از حد یقه خود را برای کشاندن مردم به خیابان پاره می کند در عبارتی تمسخر آمیز برای نظر دهندگان نوشته است: "ما هم قبول داریم مدیریت جنبش سبز دچار اختلافات شده و رهبران کنونی به فکر منافع خود هستند اما ما هم وظیفه ای داریم. نتایج نظرسنجی نشان می دهد که فقط 5 درصد هواداران ما حاضرند در راهپیمایی22 خرداد شرکت کنند و این یعنی فاجعه."
 
منبع: شبکه ایران