Gerdab.IR | گرداب

تحركات اعضاي گروهك تروريستي منافقين در اروپا و آمريكا

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۰

تعدادی از اعضای ناپدید شده گروهک تروریستی منافقین در کشورهای اروپایی دیده شده اند.

به گزارش گرداب، 200 عضو گروهك تروريستي منافقين که از پادگان بدنام اشرف در عراق در ماه های گذشته ناپدید شدند، اخيرا در کشورهای اروپایی مشاهده شده اند.

گزارش ها حاكي است، 9 تن از وفاداران به مسعود رجوی که از کانادا به پادگان اشرف منتقل شده بودند، بار دیگر به این کشور بازگشتند و با کمک لابی صهیونیستی، این گروهك موفق شده تا با سیاستمداران کانادا تماس گرفته و آنها را متقاعد کند که وضعیت پادگان اشرف دقیقا همانطور است که رجوی توصیف کرده است.

چهار دستیار دیگر رجوی به واشنگتن رفته و در دادگاه علیه دولت عراق که تصمیم گرفته منافقين را اخراج كند طرح دعوی کرده است و این در حالی اتفاق افتاده که سیستم قضایی عراق در حال بررسی شکایت مردم عراق علیه جنایات سازمان یافته از سوی گروهک تروریستی منافقین است.

سه نفر از دستیاران رجوی که متخصص ساخت بمب هستند و به وسیله ارتش صدام آموزش دیده اند اخیرا به اروپا رفته، در اين ميان کشمیری و کلاهی، که مغزهای متفکر ترور رئیس جمهوری سابق جمهوري اسلامي و نخست وزیر در دهه 80 میلادی بودند، هر دو در حومه کلن، در آلمان دیده شده اند.

تحلیلگران معتقدند که رجوی در استفاده از نیروهای عملیاتی گروهك تروريستي منافقين در حمله به سفارتخانه های ایران و عراق در کشورهای غربی به منظور شعله ور کردن آتش تنش در روابط سیاسی ايران با ساير كشورها لحظه ای تردید نخواهد کرد.

سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده و عراق هفته گذشته موافقت کردند مسعود رجوی را از این پادگان خارج كنند تا دولت عراق بتواند این پادگان را تخليه كند. گفته مي شود رجوی به پایگاه دوم گروهک تروریستی در حومه پاریس  منتقل خواهد شد.

دولت عراق برنامه های خود را برای تخليه پادگان بدنام اشرف به وضوح اعلام کرده است. این پادگان در حدود 120 کیلومتری (74 مایلی) غرب مرز با ایران واقع است و همچنين در 27 نوامبر، دولت ایالات متحده اعلام کرد در حال اندیشیدن به حذف این گروهك ضد ایرانی از لیست سیاه خود و اعطای پناهندگی به اعضای آن است در حالي كه این حرکت به عقیده برخي نشانه ای از حمایت واشنگتن از تروریسم است.

گروهك تروريستي منافقين تحت قانون ایالات متحده به عنوان یک سازمان تروریستی تعیین و از سوی مقامات وزارت امور خارجه به عنوان یک گروهك سرکوبگر توصیف شده است.

این گروهك در سال 1986 به عراق فرار کرد، که در اين كشور از حمایت صدام معدوم بهره می برد و این پادگان را در استان دیاله، در نزدیکی مرز ایران راه اندازی کرد و اقدامات متعدد خشونت باری علیه غیرنظامیان ایرانی و مقامات دولتی انجام داده است. ایران بارها از دولت عراق خواسته است این گروهك را اخراج کند، اما ایالات متحده با اعمال فشار بر دولت عراق از این اخراج جلوگیری کرده است.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران