Gerdab.IR | گرداب

نمونه ای از عجز و دروغ پردازی ضد انقلاب؛

فعالین سایبری ایران، روس و چینی هستند!

تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۰

یک ضد انقلاب فراری نیروهای توانمند سایبری کشورمان را چینی و روس معرفی کرد.

به گزارش گرداب، حضور فعال نیروهای توانمند و جوان کشور عزیزمان در حوزه های مختلف جنگ نرم در فضای سایبر، باعت هذیان گویی و گاه اعتراف به عجز جریان ضد انقلاب شده است.
 
در این خصوص "نیما راشدان"، ضد انفلاب فراری ساکن کشور چک که سابقه بازداشت در جمهوری اسلامی را نیز دارد، در مصاحبه با بخش فارسی رادیو بین المللی فرانسه، با اظهار شگفتی از توانمندی نیروهای سایبری کشورمان، از خارجی بودن سربازان ارتش سایبری ایران، که بیشتر از جنوب شرق چین و روسیه هستند سخن به میان آورده است!

این کارشناس به اصطلاح امنیت فضای سایبر، که سابقه سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی را در مقاطع مختلف در کارنامه خود دارد، در ادامه هم از دستمزد ساعتی هشت هزار تومان سایبری ها گفته و اینکه بیشتر پول این ارتش به حسابهای شخصی این افراد در خارج منتقل می شود!

مصاحبه این کارشناس به اصطلاح امنیت فضای سایبر، چنان مضحک و به دور از واقعیت بوده که با واکنش طیف دیگری از ضد انقلاب مواجه شده است.

این در حالی است که نیروهای خلاق و متخصص کشورمان با نمایش توانمندی هایشان در فضای مجازی و صرف کمترین هزینه ها، بارها حقانیت قدرت اراده و تعهد ایرانیان را به جهانیان اثبات کرده اند.

چندی پیش "اریك اشمیت"، مدیرعامل شركت اینترنتی گوگل در مصاحبه با شبكه فاكس نیوز اذعان كرد كه ایرانیان صاحب استعدادی "غیرمعمول" در حوزه فناوریهای دیجیتالی و عملیات سایبری هستند و ما هم باید همواره نگران آن باشیم.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران