Gerdab.IR | گرداب

سایت‌های رژیم صهیونیستی قربانی هکرهای عرب

تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۰

این حملات به شیوه DOS و با ایجاد ترافیک بالای مصنوعی صورت گرفته است. سایت‌های یاد شده برای مدت حدود 3 ساعت از دسترس خارج شده و سپس مجددا قابل دسترس شدند.

به گزارش گرداب به نقل از نیویورک تایمز، هکری با نام مستعار "oxOmar" که قبلاً موفق به سرقت شماره های کارت اعتباری 20 هزار مشتری یک بانک صهیونیستی شده بود، با همکاری چند هکر دیگر باز هم به وب سایت های صهیونیستی حمله کرده است.

این هکر می گوید با همکاری چند هکر دیگر که حامی فلسطین هستند و نام "کابوس" را برای گروهشان انتخاب کرده‌اند قصد دارند در روزهای آینده ده‌ها وب‌سایت صهیونیستی را هک کنند.

این گروه در اولین گام وب سایت بازار بورس تل آویو را برای مدتی از دسترس خارج کردند، امری که بازتاب گسترده ای در رسانه های محلی داشت.

آنها همچنین برای چند ساعت وب سایت شرکت هواپیمایی "العال" رژیم صهیونیستی را غیرقابل دسترس کردند.

موفقیت این حملات در حالی صورت گرفته که بعد از حملات هکری روزهای قبل این گروه وب‌سایت های دولتی و خصوصی مهم رژیم صهیونیستی در حالت آماده باش به سر می برند.

این حملات به شیوه "DOS" و با ایجاد ترافیک بالای مصنوعی بر روی دو وب سایت یاد شده صورت گرفته است. سایت های یاد شده برای مدت حدود 3 ساعت از دسترس خارج شده و سپس مجددا قابل دسترس شدند.

منبع: فارس