Gerdab.IR | گرداب

100 هزار موشك در انتظار رژیم‌صهیونیستی

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۰

تعداد موشك‌هاي موجود در انبارهای موشکی دشمنان اسرائیل به 100 هزار فروند مي‌رسد كه يك سوم از اين موشك‌ها و گلوله‌هاي خمپاره سنگين و سبك و متوسط، عمق اسرائيل را نشانه رفته‌اند.

به گزارش گرداب به نقل از روزنامه يديعوت آحارونوت، "رون بن يشال"، تحليل‌گر مسائل نظامي صهيونيستي نوشت: هيچ جايي در اسرائيل نيست كه در تيررس موشك هاي سوريه، ايران، حزب الله و مبارزان فلسطيني در نوارغزه نباشد.

وي گفت: انبارهاي موشكي دشمنان اسرائيل از لحاظ كمي و كيفي پيشرفته هستند و تعداد موشك‌هاي موجود در آن به 100 هزار فروند مي‌رسد كه يك سوم از اين موشك‌ها و گلوله‌هاي خمپاره سنگين و سبك و متوسط، عمق اسرائيل را نشانه رفته‌اند.

بن يشاي با اشاره به ادامه طوفان تغييرات در جهان عرب گفت: اين انقلاب ها باعث شده اسرائيل در برابر تحولات جاري بي‌ثبات و ناامن شود و از پيش‌بيني درباره پايان انقلاب‌ها و ميزان تاثيرات آن و در راس آن تحولات مصر عاجز و ناتوان شود.

تحليل‌گر روزنامه آحارونوت نوشت: درسايه افزايش انزواي بين المللي و منطقه‌اي اسرائيل و به بن بست رسيدن فرايند سازش در منطقه، همه اين رخ دادها كه در سايه بحران اقتصادي جهاني رخ مي دهد، اسرائيل را تحت شعاع قرار داده و نقش آمريكا را ضعيف كرده است.

منبع: کیهان